gece yarısı uyanıp yeni güne merhaba demek

gücümü toplamak için nerdeyse bir paket bitter çikolata yedim. yetmedi, üstüne 2 saat uyudum. şimdi uyandığımda ise kahvemin bitmiş olması hayal kırıklığıyla kaderime isyan ediyorum :) zaten istediğim ne gerçekleşti ki şu dünyada ya :P
ama kahvenin yerine çayı koyup yepyeni bir başlangıç yaptım :) yazmak istediğim bir koca blog dolusu yazıyı bir kenara bırakıp midemi yakan bitter çikolata yiyip üstüne uyuma gafletine rağmen, sevgilisine son bir öpücük vermek isteyen sevgili gayretiyle bloga sarıldım bu küçük yazı için. burnumun akmasına bişey demiyorum artık onu kabullendim ama bari uyurken dudağımı ısırmasam artık ya. stresli olduğum zamanlar hep öyle yaparım ben. şimdi çay içerken canım ne yanacak. ama olsun acıdan zevk almayı seviyorum dedim bi kere buna katlanmamak sevgili bloguma yalan söylemiş olmak gibi olur. neyse bi çay koyayım, yüzümü yıkayayım çünkü şu ana kadar esneyerek ve tek gözle yazdım bunca yazıyı ama zevkle yazıyorum ve bu yüzden bırakamıyorum ha bi de şu an kalbim acıyo kriz filan geçirir de dönemezsem geri bu veda olmuş olabilir blog. neyse 45 dakika sonra filan dönerim ya da biraz daha sürebilir dönmem görüşürüz tekrar. öpüyorum byess :)