10 numara eroy!


dün gece 2 günlük ev hasretimi sona erdirdim. aslında pek de bi hasret denemez ya. ne biliyim bişeyler eksik gibi içimde onu da evde dolduramadığım kesin zaten. dışarıda da bulamadığım pek bi açık. amaaan hep beni mi çekeceksiniz zaten. boşveremediğim bu şeyleri hadi boşvermişim gibi kabul edelim nasıl olsa ne ben ne de bir başkası çözüm bulamıyor buna.
pazartesi günü 300' ü izleyebildim en sonunda ama ne yazık ki hepsini değil. yarısını izleyebildim. ama ben 2. yarısına girdiğimde hala 300 kişilerdi neyse ki bişeyi kaçırmadın dediler :P amannes diyorum ve sadece 300 için ayrı bir yazı yazıcam. ama ben plc laboratuarında ecel terleri dökerken arkadaşlar benim yerime de aldıkları biletleriyle filmin keyfini sürüyolardı. ooff of ne istediğim tam oldu ki :P
lap top aldım 1 hafta önce bindir şevkle ama vista' yı silip bir türlü xp kuramıyorum, kuramıyoruz, kuramıyorlar. höh be!.. kimse bilmiyor mu vista' ya nasıl format atılır. bilen biri varsa bana yardım etsin ya mağduriyetimin haddi hesabı yok çünkü :) kullanamıyorum lap top' u.pazartesi apar topar izlediğim 300' ün ardında trt' nin tepebaşındaki stüdyolarına gittik. 10 numara çekilişini izlemek için zira mutlu' nun kuzeni bize önden yer ayarlamıştı. ama ilk sıradaki yerlerimize dördümüzün yaşını toplasak birinin yaşına erişemeyeceğimiz bir amcamız ve teyzemiz oturduğu için biz ayakta kalma tehlikesiyle karşı karşıya kaldık. ama hırs yapan kuzen bizi en önün de önüne yani masalara oturttu. kameralara bol bol görüntü verdim tüm gece.
ya ben hayatımda bu kadar türk sanat müziğini bir arada dinlemedim. bu kadar söyleyeni de birarada görmedim :) ama hoşuma gitmedi değil tabii. ama türk sanat müziği bende meyhaneye gitmişiz de nasıl bu hale geldik onun dertleşmesini yapıyoruz havası uyandırıyor. öyle sarhoş olsaammm kiiii bir dahaaa ayılmaasammm.. ahh ah işte gel de eşlik etme şarkıya şimdi. ama bizim önümüzde gazı kaçmış ve ısınmış kola var.
şu güzeller güzeli diye bir şarkı vardı ismini sonradan öğrendim en çok onu sevdim diyebilirim. ha bi de önümüzde iki trt çalışanı ki yaşlarını yine 50-60 gibi 5 ve 6 haneli sayılara ulaşmış iki insan önümüzde tartıştı ama aynen eski türk filmlerindeki gibi sözler ettiler birbirlerine bi tek esef duyarım eksikti :) ben de gülme krizine gireyazdım o an. neyse ondan da sağ kurtuldum ve on numara çekilişini topları düşüren düğmeye basan adamdan sonra en yakın kişi olarak izlemek pek bi heyecan fırtınası yarattı ama hiçbişey çıkmadı ya. ohanness diyorum şansıma ve yola devam ediyorum tabii ki. yine ilker de geçirdiğim iki gecenin ardından tekrar eve dönüşümü kutlarken aklım hala vista da ve lanet okumakla meşgul nerelere gideyim ben ya. nasıl kurtulayım bu illetten. bilmiyorum ama keşke biri çıksa da buluşalım kordonda, mesela saat onda, der gibi gelse bana :) aklım yine şarkıya kaydı :) ama herşey bittikten sonra belki top kalmıştır umuduyla makineyi biraz karıştırdık ama bişey bulamadık :P

  1. Comment by Adsız on 10:38  

    :)))) mutlu maç ayarlasin kuzeni 10 numara.. babası bizi sete götürsün.. annesi de pogaça yapsin... yok böyle bir aile :))))
    tv karşisinda kudurdum.. kapa bacakları.. firikik verme eray verme eray diye :)))
    tanju baba... hakkat sanat müzigi meyhanede ocakbaşinda güzel.. doldur usta.. sen de çal şöyle sanatsalindan..

    elleşmeyin çocuklar bozcanss aleti... ellerini de sokmaa sen küçük...
    cns

  2. Comment by Yeditepe İstanbul on 22:58  

    Windows Xp Cd'si ile başlat ve sonra normal format at. İşe yaraması lazım...

  3. Comment by Emir Bey on 14:08  

    o zaman san' at müziği sevdiniz bu perşembe boğziçi üniversitesinde trt tsm gençlik korosunun konserine davet ediyorum sizi ne dersiniz :D

    ayrıntıları eysean hanım dan alırsınız.

  4. Comment by Adsız on 15:32  

    eysean emir beyin sekreteri olmuş :)) gözlükleri takmiş elinde de dolma kalem.. yakişir ablama :D
    öptüm canlar
    baş baş
    cns

  5. Comment by eroy on 01:11  

    >eysean
    ya sen yeter ki çare bul sorunuma ben sana saç sakal ne istersen atarım. robinson cruseu gibi yaparım seni :)

    >cns
    ya en önde hiç tepki vermeksizin ööle sessiz sedasız oturmak da zor ya eşlik etmek istesen kameralara rezil olacan etmesen de içinde kalacak. ben içimde kalmasın dedim :)

    >gündemdekiler
    ohoo abi naaptın yav :) onu 20 kere yaptım ben ama olmuyor. hatta 5 gündür serviste sanırım bilgisayarı üretenler de yapamıyor :)

    >emir bey
    ben gelmek isterim pek tabii lakin eysean hanımın benim gelmemi engelleyeceğine yürekten inanıyorum :P