bicakli katil 1!

ve dehşet devam ediyor.. (gördüğünüz gibi elma bıcağı değil has be has amerikan korku filmlerinden çıkma ekmek bıçağı :P) yine kan yok! ama dehşeti hissedin be siz de. aa o kadar ses efekti var, darth vader soluması var :P

  1. Comment by Yeditepe İstanbul on 00:56  

    Bıçağa susturucu mu taktınız? :D :P

  2. Comment by eroy on 01:37  

    sessiz halletti işini :P

  3. Comment by Tugc on 01:39  

    Ben kanli film istiyorum ya...

  4. Comment by eroy on 01:41  

    tamam bu filmlerin hasılatıyla yeni filmler için efekt alıcam :)
    bi şişe ketçap alayım kan efekti için :P

  5. Comment by mayksisman on 06:03  

    ketçap eksikliği çekiliyo cidden.
    ama olsun,
    türkiye burası, şartlar malum.

    olcak bu iş ;)

  6. Comment by Adsız on 09:15  

    ay içim kalktiii :@ ekmek bişi getir eray :P
    çıglık istiyorum sonra yıldırım istiyorum zincir sesi istiyorum sonra kedi çıglıgı istiyorum.. sonra sonra... yok şimdilik bunlari yap gel sen hele :P
    kocman öptüm kuzum
    ana aklima bi film geldi çekeriz bak anlatiyim sana :D
    baş baş canım :)
    cns

  7. Comment by dukkha on 11:34  

    Hitchcock' un kemikleri sızlıordur yau:D

  8. Comment by Tugc on 20:50  

    Uyuyup uyan sonra yeni post istiyoruz :)

  9. Comment by Emir Bey on 21:22  

    bu seriye hayranım !

  10. Comment by Yeditepe İstanbul on 23:48  

    Bence burada yönetmen sürrealist bir anlatım yapıyor bilerek. Yani insan vücudu kesiliyor; ama kanamıyor.
    İşte burda yönetmen size bir şey anlatmak istiyor.
    Tehlikenin farkında mısınız?

    (Bu laf da her şeyin sonuna oluyor ha) :D

  11. Comment by eroy on 02:57  

    >triancula
    eyvallah ;) şimdi sınırlı bütçeli prodüksiyon bunlar :P
    siz korsanını almayın ki ben daha iyisini yapacak parayı bulayım :P

    >cansu
    hepsi olacak canım yavaş yavaş ama :D fikir mi? her türlü projeye açığız kuzum ;)

    >düş macunu
    yeni bir hitchcock geliyor.. :))

    >tugce
    ne demek efendim hemen ;)

    >emir bey
    teşekkürler efendim :) yaa sen bana bu yorumunla bi fikir verdin :D ehehe saol :))

    >gündemdekiler
    küçük çocuklar da izleyebilsin diye kan yok :P

  12. Comment by tılsım on 15:10  

    Bıçak yeni maceralara doğru yola çıktı.Yeni kurbanını arıyor =).

  13. Comment by Adsız on 16:31  

    Televizyonda A TAKIMI diye bir dizi vardı yıllar önce.5 tane farklı karakterli herif.Onların dizilerindede 2.000 mermi atarlardı.Vurulanlar sadece" Lanet Olsun"diyip düşerlerdi.Ne bir kan,ne bir çizik hiçbirşey olmazdı.Sen bu şakayı Tom Cruise ve Collin Farrel ın Azınlık Raporu filmindeki dönemde yapta derin dondurucuda yerini al.

  14. Comment by Neo on 18:09  

    -bıçakta kan olmamasını şöyle yorumluyorum.. "katil temiz iş çıkarıyor.
    imza : Neo

    -voaw.. sıfır kan. ben bunu nasıl düşünemedim.
    imza :
    Dexter

    bu arada seri yaratıcı aslında. isimsel bazda modifiye edilmesi lazım yalnız.. burada ruh yok. öncekinde de araba katil değil. katil bizzat "bıçak".. normalde bıçağı silahı tutan ele tetikçi deriz. onun daha arka planını merak ederiz. ama burada tersyüz oluyor bu türün sinematik kuralları. tetikçinin arka planı değil bizzat ön planındayız. alçak bıçak..

  15. Comment by eroy on 00:17  

    >tilsim
    sadece bıçak değil :) yeni silahlar da yolda :P

    >neo
    evet bak yarama parmak bastın :) isim konusunda büyük bir sıkıntı var. ya aklıma gelmiyor nedense :D bir seri katil serisi olacak bu. serinin 3. filmi de hazır şu an :)
    ama isim bulayım hemen koyucam.. bi de 4. filmden itibaren afiş işine de gireyim diyorum. makine iyi çekemiyor işte çekse çok daha kaliteli yapımlarla gelicem :)