eroy pictures proudly presents: katil araba 1!

işte ilk kısa metrajlı korku filmim :) çok basit lakin pek bi imkansızlıklarla çekildi. o yüzden daha iyisini yapana kadar en iyisi bu diyim ama daha iyilerini yapıyorum bekleyedurun. laptopum da ölmeseydi de bu günleri görseydi keşke :) bu arada doğru dürüst çeken bi dijital kameram olsaydı ciddi ciddi vlog işine girerdim ama şu an nasıl desem böyle melankolik hislerim birikiyor diyelim. arada birden biri alıyor onları o yüzden böyle kızgın olamıyorum hayata. pufff umutla bakmak, beklemek.. nasıl bişeydir yaa ama konu dışına çıkıyorum. hemen dur orda :) yeni blogum var sevgili okurlar. geliyor tasarımı bi düzene oturmadı o yüzden. reklamlar bitti ve parliament sinema kulübünde bu hafta.. katil araba 1

  1. Comment by Yeditepe İstanbul on 23:00  

    Ahahah!
    Özellikle meyve bıçağıyla öldürüyor ki daha çok acı versin :D

  2. Comment by eroy on 23:04  

    yok be abi kocaman ekmek bıcağı o :)
    ben o bıçakla o gün araba kabuğu oydum köpükten. o kadar büyük yani ;P

  3. Comment by Tugc on 01:06  

    Valla bana da meyve bicagi gibi geldi. Eray yeme bizi simdi :)
    Ayrica o bicagin kesisini, ortamin kan golune donusunu filan da goremiyoruz. Domates filan da mi yoktu etrafta? :)
    Benim filmlerim daha boyle eglenceli belgeseller gibi oluyor. Daha film olayina girismedim. Bunu da bir dusunmeliyim. Ama roportajlarda cok guluyorum ben ya :D
    Bi cikayim isten, sesli olarak da izlemeyi planliyorum :)
    Ayrica laptoplarimiz olmedi, kalbimizde yasiyorlar. Gerci ben benimkiyle konusmayi kesecegim ,bir iyilessin :)

  4. Comment by Adsız on 01:38  

    iihihihihhi:))) tırs tırs tırs
    ödüm patladı yaf...
    ben genelde gülerim korku fillmlerine bunada güldüm... ama daha iyi olabilir dediğin gbi... sen bi el at bu işe... biraz yatırım yap.. eminim daha iyileri olur... kan filan da koysaydın birazdaha ürkütücü olabilirdi bak... :))))))))))))

  5. Comment by eroy on 01:56  

    >tugce
    aaa lütfen efendim siz sevgili izleyenlerimi mi kandırıcam :) tamam bi dahaki filmde bunun kocaman bi ekmek bıçağı olduğunu göreceksiniz. çünkü 2. filmde katil ruh bu sefer eroy' un içine girmiş :)
    ben zaten bu sektörde yeniyim diyorum :) o yüzden sadece fikirlerim var şu an :)
    ben bu yorumu okuduktan sonra arkamda laptopa baktım :) ı ıh benimki öldü ve kabul ederlerse geri vericem aldığım yere :) yenisi de umarım eskisini aratmaz :)

    >sunshine
    şimdi o gün teknik imkanlarımın azlığını vurgulamak istiyorum sizlere kendimi acındırarak :)
    bir sonraki filmde de olmayacak kan ama şiddet ve yakın temas daha vurgulu olacak :P
    görsele önem vericem artık. tamam söz ;)

  6. Comment by oky on 04:29  

    hehe güzelmiş, çığlık çok orcinal :P

  7. Comment by Emir Bey on 20:30  

    hayatımda izlediğim en güzel film !!

  8. Comment by Adsız on 21:31  

    seraycım şekercim.. ahahah filmin mübtelası oldum :P

  9. Comment by eroy on 21:49  

    >oky
    ehehehe çığlık çok önemli dedim. üzerinde çalıştım da attım çığlığı :P

    >emir bey
    efendim çok teşekkür ederim ;) umarım bundan sonraki her film, şu ana kadar gördüğünüz en güzel film olur inşallah :)

    >eysean
    eyşıncım şekerim daha durun bağımlısı olacaksınız benim filmlerimin :P

  10. Comment by mayksisman on 06:03  

    çığlık 1-2-3 halt etmiş (:

    korku sinemasının aydınlık geleceği;eroy (:

  11. Comment by Neo on 18:01  

    Yeni nesil; Ali Fırat Hiçkorkmaz üstadlarından aldıkları öğretilerle türe yeni bir soluk getiriyorlar.
    imza: Atilla Dorsay

    Türkler artık çok oluyor.. Şimdi de The Car* filmini yeniden çevirdiler..
    İmza: New York Times

    *: the car nedir ne değildir? 1 / 2 / 3

    bu arada bu kısa film denemen ile The Car filmini tekrar anımsamış oldum.. tekrar hayatıma sokmak için çalışmalara başlayacağım..

  12. Comment by eroy on 00:13  

    >triancula
    ehehehe teşekkürler :) sırada çok film var :)

    >neo
    ahahaha yorumuna çok güldüm yav teşekkürler.. sanırım bu filmin farklı bir versiyonu daha olacak bir yeniden uyarlama mesela :P