Live 4 it! haftanın klibi

Live 4 it! haftanın klibi, haftanın ilk gününün son anlarında sizlerle!.. bir çoğunuz bu şarkıyı duyunca çocukluğuna ufak bir dönüş yaşayacaktır. nasıl ki en iyi sahne performansı dendiğinde madonna gelir akla. en iyi klip denince de elbette ki michael jackson. ya nasıl desem ki şimdi evet çocukluğuma döndüm birden yaa..
alf nerde? hani arı mayaya ne oldu? ya benim bi türlü izleyemediğim bi çizgi film vardı? para biriktirip almak istediğim g.i joe' lar hala çocukların hayallerini süslemiyor ki. kanal marketi hatırlayanınız var mı? parliament sinema kulübü hepimizin ortak anısı zaten onu söylemeye gerek yok. annem babam ikisi de çalıştığı için ben gündüzleri hep akrabalarımda geçirirdim sonra hep anneannem bakmaya başladı. aman ya kırk kapıda büyüdüm desem yeridir. aman bee ne zor iş şu büyümek büyü büyü nereye kadar. zaten bi süre sonra büyümüycez, yaşlanmaya başlıycaz :) ya onu bırakın da zamanın kıymetini bilin be!.. pufff!.. diye geçirmeyin diycem ama kim dinlyecek ki beni, lan bi kere ben kendimi dinlemiyorum :) neyse konsepti bozan ahlaka aykırı kelimelere girmeden nostalji yapalım :) küçüklüğünüze götüremedim bu yazıda sizi biliyorum ama bir başkasında söz okuduğunuza pişman edicem sizi ;P
herkese iyi haftalar diliyorum ;)

  1. Comment by Tugc on 03:50  

    Ben t am bununla ilgili ardarda 2 post yazmistim mart ayinda. Oku istersen ;)
    1) http://tugceozsoy.blogspot.com/2007/03/nostalji-olsun-mu.html#comments

    2)
    http://tugceozsoy.blogspot.com/2007/03/80liler-sobelemecesi.html#comments

  2. Comment by eroy on 04:19  

    ya diyorum işte 80'leri herkes sever diye ;)
    bi de o çizgi filmlerin hiçbirinin devamı iyi olmadı. şimdi mesela transformers' ın filmi çıkıyor. çocuklar bilmiyo ki, sırf bizim neslimiz ve bizden öncesi için :)
    alf' i izliyodum ben arada ama digiturk' te bizde o kanalı kaldırdılar seslendirmesi de iğrençti ama yine de alf alftir. o zamandan bi sürü dizi vardı arada izleyip nostalji yapıyodum :)
    ama benim aklım hala parliament sinema kulübünde kaldı ;)

  3. Comment by Tugc on 05:38  

    Sevmeyen mumkunse gozume gozukmesin zaten.
    Sen niye uyaniksin hala ya? Hadi ben dun bi anormallik yapip sabah 9 da uyudum da, hic iyi birsey degil. Uyu bence.
    Alf ve onun sesi benim icin bir butundur. Ikisi ayri olunca ben rahatsiz oluyorum.
    Parliament sinema klubunde de hep Batmani bekleyisim geliyor benim aklima.
    Bir de biz yazlikta boyle ilac yapan amcalarin arkasindan kosardik zehirlenebilmek icin.

  4. Comment by eroy on 12:38  

    uyudum 2 saat sabaha karşı ;)
    sabah emir beyle karşılaştık otobüste kabataştan sonra uyuya kalmadıysam ona minnetarım :)
    bi akşam eve döndüğümüzde mad max başlamış ve sonlarına doğru gelmişti. bi de geç olduğu için saat hemen yatırmışlardı beni o an hala aklımdadır hiç çıkmıyo işte :) bi de videokaset izlerdik.. hey gidi günlerr :)

  5. Comment by Tugc on 19:03  

    yaslandik gibi geliyor bazen :D
    -turbo sakizdan cikan araba resimleri
    -tasolar. Benim 122 tane mi ne vardi, kutunun icinde biriktiriyordum
    -Temel Britannica kuponlari
    -cesur ve guzel, yalan ruzgari
    -gelecege donus
    -baris manco'nun 7'den 77'ye si
    -teknoloji harikasi kalem kutular
    -leblebi tozlari
    -altin seklinde cikolata
    -Hey Corc versen Borc :D

  6. Comment by Emir Bey on 20:15  

    problem çocuk dönemin jay-z si imiş herhal kolyeler falan maşallah :D

    şarkı efsane klip de !

  7. Comment by Adsız on 21:48  

    eraya gideyim
    bi bakayim
    yorum yazayım
    sonra çabuk eve döneyim :D

    parlement sinama kulübü hatırlanmaz mi canım.. :)
    öperim snei kocman
    baş baş
    yok yok ben gittim çocukluga üzme sen canını yavrum
    cns

  8. Comment by eroy on 00:00  

    >tugce
    turbo sakızları şu ana kadar türkiyeye gelmiş en güzel tadı olan şekerli sakızdır benim için :)
    -kaptan power ve geleceğin askerleri
    -80'lerin 2. yarısında yapılan tüm hollywood filmleri
    -teleon
    -o altın şeklindeki çikolataların şimdi 1 euro yazanları var biliyomusun pazar gnü görmüştüm :)
    -futbolcu kartları
    -köşe koltuklar
    -gazoz kapağı da biriktirdim ben. 1000'den fazla kapağım vardı :)
    -elektrik borularının içine kağıttan fişek yapıp atmak
    -lambada..
    olmaz maykıl bende de yok ;P

    >emir bey
    one hit wonders 80's dinlemek gerek. ma baker derim tek geçerim :) rasputin' i de 2. tek geçerim kriss kross büyüdüler ve jay-z, 50 filan oldular işte :P jump süperdir :)

    >cansu
    kuzum yaa :)) seni görmek güzel cnm ;)
    iyi o zaman yazım amacına ulaşmış demek ki ;)

  9. Comment by Adsız on 16:15  

    Bazı filmlerin sonunda şu anda ne yapıyorlar diye bir bölüm olurya işte ondan.

    HEIDI:Yıllar önce izlediğimiz İsviçre Alpleri'nin gürbüz kızı Peter'le evlenip ayrıldı.Bu evlilikten Günther isimli bir çocukları oldu.Halen Milka fabrikasında çalışıyor.
    G.I.JOE:Ordudan emekli olup İntertoy firmasında güvenlik amiri olarak çalışıyor.
    HE-MAN:Tüfek icat oldu kılıç bozuldu misali artık insanlar kılıçtan korkmaz oldu.Her seferinde GÜÇ BENDE ARTIK lafı yüzünden arkadaşları tarafından megolamanlıkla suçlanıp dışlandı. Hanna-Barbara Huzurevinde kalıyor.
    SKELETOR:Bangkok'ta organ mafyasına katıldı.
    VOLTRAN:Bkz.Karabük Demir Çelik Fabrikası
    BATMAN:Babaocağı Batman'a geri döndü.Şırnak-Batman arası servis çekiyor.Evli,Osman ve Leman adında iki çocuğu var.Mütevazi yaşamı ile tüm Batman halkının gönlünü kazanmış durumda.