dans etmek için mükemmel birgün..

dansetmek için mükemmel bir gün
koşmak, fırlamak, zıplamak, şarkı söylemek
sevişmek için mükemmel bir gün
hiç pişmanlık duymadan uyanmak!..
omzunu çökerten tüm kederleri tekmele,
kötü haber veren tüm sayfaları yırt,
sana merhaba diyene selam verme,
iyi davranma kimseye
aynaları kırdım,
duvarları indirdim,
merdivenleri yıktım,
katlari yok ettim.
hadi evi yakalım,
tüm sokağı ateşe verelim.
haydi mutlu ol!... diye başlayan birgündü. aslında dün gecenin devamını getirmek istiyordum. hidra çalışmamız son hızla ilerlerken atölye çıkışında mecidiyeköy' de pub gibi bir yere oturduk. ben çok mu akşamcı oldum nedir hep bi biraraya gelelim içelim gülelim arıyorum :) gittiğimizde beşiktaş maçı henüz bitmemiş son dakikaları oynanıyordu. ben zaten fener 2-2 berabere kaldığı için hakemlere sayarken bir yandan a bjk taraftarı havasına bürünmüş hakeme bir yandan nefret duyarken. yok abi böyle düzene lanet olsun haksızlıkla olacaklarsa lanet olsun böyle lige derken. heryerin bjkli taraftarla dolu olduğunu biliyordum tabii :) dışarıda oturduk başta, çünkü içerde yer yoktu. biralardan olimpiyat halkası yaptık :P bu fikir elbetteki bi fotoğraf dahisi olan benden çıktı :) oy keşke fotoğraf kulübüne devam edebilsem de şöyle ağız tadıyla fotoğraf çekmeye devam etsem.. ama fikriye orda şimdi ne yapsam bilmiyorum. pufff ya hayat bana zor kardeşim.. neyse çokça güldük yine. zaten hele bi de içince gülmemek elde mi :) bi sürü video çektim. ne biliyim çok sevdim sanırım youtube işini :)
pub çıkışı acıkan her insan evladı gibi biz de soluğu pis pilavcıda aldık. ben çok seviyorum bu pis pilavcıları. arena' da 10 bölüm gösterseler yine de yetmeyecek kadar pis yerlerde yapılıyordur sanırım ama amaaannn be boşver sanki alkolden daha zararlı olamaz zaten :) bilmiyorum ya aslında bi votka daha içsem pilavdan daha iyi olurdu diye hala aklıma takıldı :P
eve dönerken boş sokaklarda şarkı söyledim, köpeklerin saldırısına uğradım, köpeklerin işgal etmediği parklarda salıncak, kaydırak,.. vs gibi çocukluğumuza bizi tekrar götüren oyuncaklara bindim. ama en güzeli şarkı söylemekti. hepsini videoya aldım desem şaşırmazsınız sanırım. ehehe sarhoş değildim ama parmak uçlarımla irtibatım kesilmeye başlamıştı yani sınırı geçmeye başlamıştım aslında :) biraz meşrep bi sarhoşluktu aslında benimkisi o yüzden yine melankolikliğe başladım. konuştum da konuştum. ama bunları yaparken de çok eğlendim kabul ediyorum. aklımda başka şeylerle meşgulken unutuyorum dertlerimi ama sonra hatırlayınca da susmuyorum :) ilkerde kaldığım gecelere bir yenisi daha eklendi ve ertesi güne uyanmak için yatarken mutluydum. çünkü mutlu olmak istiyordum :)
bugün uyandığımda saat 11' di. diğerlerini ikna edip yıldız parkında uygun bir yer bulup kahvaltıya başlayana kadar saat 13:30' u bulmuştu neredeyse :) hava güzeldi. ve evde oturup ne yapacaktık ki :) içimi temizlemek istiyorum ve biraz temiz hava iyi gelir bana..
fotoğraf çekesim vardı bugün. çektim ve mutlu oldum ya.. elim makine tutunca mutlu oluyorum. papatya falı da açtım. ne kadar da fala meraklıyım ben ya. böyle umutsuz zamanlarda insanın sarıldığı bişey şu fal. olmayan birşeylere inanmak istiyorum di mi :) neyse sonucu seviyor çıktı. benim bir sevgilim vaaar, henüz tanışmadığıımmmm diye kendimi avuttum :) ya da tanıyorum da ben şu an ne olduğunun farkında değilim. neyse bu konuya girmek için yazmıyorum şu an.
onu bırakın da ben sanırım ilk defa şehiriçinde bir yerde sincap gördüm. hani akrep filan görmüştüm evde ama sincap ne zaman gördüm en son hatırlayamıyorum. ağaçtan ağaca atlıyodu. kocaman da birşey canım. sincap görünce sevinip mutlu olan benim gibi insanlar da var mıdır :) ben görünce feci heyecan yaptım çünkü :) doğal hayatı seviyorum. çünkü yaşama sevinci veriyor insana. zaten her zaman çıkmıyoruz böyle ormana, böcüğe alışkın değiliz. çimende yatıp tüm gün gökyüzünü, tüm gece de yıldızları seyretmek istiyorum. lütfen bunun için bana artık izin ver.. bu laleri çingenelerin koparıp satmasına da feci gıcık oluyorum. güzel olan herşeye illa pis elini uzatmak zorunda insanlar sanki..
parkta yeterince vakit geçirmiştik eve dönme vaktiydi. ama canımız tatlı çekmişti ve pasta fikri ortaya atıldığında güzel sanatlara, pozitif bilimlere, sosyal ve sayısal her tür konuya, ve ne biliyim her boka denecek kadar çok konuya olan yeteneğimi gösterme heyecanıyla yanıp tutuşan ben. tamam ben yaparım ne olacak ki iki dakkalık iş deyip evde mutfağa girdim. ve gazozlu, meyveli, kakaolu bir pasta yaptım. (gazozu biraz fazla kaçtı ama olur o kadar :P)
pastayı yerken de me, myself and irene' i 2. defa ondan önce de sezerciğin meşhur eşekli filmini 47. defa filan izledik. gülmekten sakınmadığımız bugünü de gülerek neden bitirmeyeydik di mi. neyse nasıl olsa ben kendimi üzerdim sorun değildi maksat çevremdekiler mutlu olsun. ama pek bi güzeldi pasta :)) evet bugün dans etmek için güzel birgündü. hatta koşmak, fırlamak, zıplamak, şarkı söylemek,..

  1. Comment by Adsız on 04:01  

    kuzum içmek güzel şey yaa bilimum gereksiz olan herşeyi hatırlayıp üstüne kahkaha patlatmamızı yada ağlamamızı yada sbt bi şekilde yerimizde kalakalmamızı yada çenemizin inanılmaz dercede düşmesini sağlıyo!şarkı söylediğin videoyu/videoları çoq merak ediyorum sölim:D bide seni böle mutlu görmek güzel;)

  2. Comment by Tugc on 07:18  

    Eroycum, seni ilk Oky nin videolarında gördükten sonra bir süre senin böyle postlar yazdığını anlamakta zorlandım. Ayrıca gül zaten herşeye. Bence gülmek çok güçlü bir silah. Alay var, takmamazlık var, isyan var, hadi len ordan lık da var. O yüzden güzel bir şey.
    Sincaplara gelince. Ben her gün kaç kez görüyorum ama yine de her seferinde mutlu oluyorum. Hatta dikkat ettim, ben kuştan çok sincap görüyorum.
    Dün ben de içtim. Bence o da güzel bir şey. Ne demiş atalarımız, içelim güzelleşelim. Herkes güzel olmalı.
    İyi haftalar ve de saygılar :D

  3. Comment by Tugc on 07:20  

    bir de, seni MSN ime ekledim. She-LA filan isimli birini görürsen, benim o.

  4. Comment by Adsız on 10:19  

    pis pis pis pilav diye tutturuyorsun yavrum seni bildigim en pis yemek yapan yere götürecegim eray.. kusturana kadar da yedircem.. bakalim yine pis istiyorum diyecekmisin :D içine ugur dündar kaçsa da yersin sen eminim :D sen hep gül emi canım benım.. seviniyorum valla.. hep böyle yaz cigerimi ye.. o da piss :D öperim kocman canm
    baş baş
    cns

  5. Comment by eroy on 10:53  

    >isot
    teşekkürler. videoların bi kısmı sessiz çıkmış. arkaş makineyi düşürüyordu az kalsın. o anda mikrofonu kapama tuşuna basmış. sessiz sinema misali olmuş bazıları :)

    >tugce
    dengesiz yazıyorum di mi :) içimi yansıtıyo işte burası.
    ya çok şanslısın diyim o zaman sincapları görebiliyosan hergün. bi sincabı elime alıp sevebilmek için neler vermezdim :) teşekkürler. sana da iyi haftalar ;)

    >tugce
    sabah okula geldim, derse giresim de yoktu. ortabahçede kahve&internet keyfi yapayım dedim sabah sabah. wireless' la cebelleştim 1 saat. tam hallettim derken sen gitmiştin :)

    >cansu
    ya ben dışardaki satıcılardan o pis pilav dediğimin dışında başka bişey asla yemem :) pis pilava karşı bi sempatim var nedense :)
    saol kuzum, ciğerini yemeyelim de ben karşıya yanına geliyim beni o dediğin yere götür :)

  6. Comment by Tugc on 11:31  

    aaaa :) kacirmissin beni :) guvenlikten gecerse sana bi sincap getireyim ben burdan bari :) sen de bana raki yollarsin seneye sene icinde, odesiriz :)

  7. Comment by Yeditepe İstanbul on 15:30  

    Seviştin mi peki? :D
    Hani yazıyı okyunca...
    :)

  8. Comment by Yeditepe İstanbul on 15:30  

    Ayrıca: pasta yapımında iddialıysan kapışalım, var mısın? :)

  9. Comment by Tugc on 19:28  

    ben pastalari test edebilir miyim ozgur? siz yapin, ben yerim :D

  10. Comment by Misterio on 19:58  

    e sen sürekli nispet yapıon eroy. biz sınavlarla cebelleşirken senin gezip tozman olacak iş mi yahu? :P
    gülümseyerek uyuyorsan hiiç önemli değil nerede uyuduğun.. hep mutlu ol.. yalnız çok şaşırdım pastayı düşürmediğine :P

  11. Comment by Emir Bey on 20:44  

    oooh pek güzel pek keyifliymiş maşallah !

  12. Comment by eroy on 23:24  

    >tugce
    ehehehe yani ne desem.. hmm süper olur ya! tamam yav rakı mühim değil ama biliyosun sıvıları almıyolar uçaklara neyse ya meksika üzerinden sokarız onu boşver ;P
    bi de msn de kavuştuk sonunda meraklı okuyucularımızı daha da merakta komayalım :)

    >gündemdekiler
    yok be abi o da ertesi güne kalsın dedim :P şimdi bi günde herşeyi yapmayayım idareli kullanayım mutluluğu :)
    abi kapışalım tabii yaa.. rekabet mükemmeliyeti doğurur ;)

    >tugce
    ne demek efendim :) blog pikniğine getiririz, umarız artık ;)

    >misterio
    ehehehe yok valla nispet olsun diye yapmadım :P
    nasıl düşürmedim?.. evet ben de şaştım şimdi bak ;P ama kek kısmı elimde ikiye bölündü bakma güzel durduğuna :P ha bi de kimseye sööleme :)

    >emir bey
    teşekkürler efendim. inşallah b,r dahaki seferlerde sizlere yapmak niyetindeyim pastayı :)

  13. Comment by Adsız on 02:27  

    Hadi altın efes pub'a

  14. Comment by eroy on 00:41  

    eveeet.. bu hafta da altın efes pub' ın köşe masası bizim olacak nioahaha :P
    aslında onu bırak da everybody loves 80's var. oraya gidelim :)
    neyse atölyede görürüm ben seni zati ;)

  15. Comment by dans on 02:54  

    dans için herşeye değer.. dans en güzel yaşam tarzıdır..

  16. Comment by Adsız on 11:35  

    Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
    ekliycegim.

  17. Comment by eroy on 02:33  

    merhaba sevgi. tüm linkler burda. görüşmek üzere ;)

    http://twitter.com/livefourit
    http://www.formspring.me/livefourit
    http://www.facebook.com/profile.php?id=773682949