eroy ft. mor ve ötesi

mor ve ötesi en sevdiğim grup. bi onlar bi de kargo :) okula konsere gelirler de ben onları kapıda karşılamaz mıyım :) neyse tezim olmasa yazasım çok var da pazartesi gününden sonra artık :)

bi de dedim ya hayat gençken güzel. hakkatten güzel be abi :) aslında burda yazdığım üzüntülerin hiçbirine gerek yok diyesi geliyor insanın. ama hayat güzeldir. herşeyiyle birlikte.. ama güzel anları paylaşacak arkadaşlarımın yanında ne biliyim onlardan farklı bi sevgiyi hissetmek, sarılmak, aynı şarkıyı beraber söylemek.. sen gittin ya ben cidden üzülmüştüm.. şimdi bugünü yaşamak da. ne diyim? bilemiyorum zaten..
şirket mirket anlaaamammm diye bağırıp da sonra bi şirkette çalışıcağım günleri hayal etmek. angels&demons gibi :) ama en güzel sözü ünlü düşünürlerden biri "aşna fişne votka vişne" diye diyerek demiş zaten :P ama işte hala bir deeerrdimm vaaarrr artık tutaaaamamm içimdeeee... zaten tutmuyorum ki :) i love you Live 4 it!.. hani iyi ki varsın diycem tutmayın beni :)