sondan 4. veya 6. final countdown

bu yazıyı okuyun bu hariç bunun gibi en az 3 en fazla 5 yazı sonra üniversite hayatım bitmiş olacak. düşünsene bunca zaman uğraş üniversiteye gir o da hemen bitiversin. hayat o kadar hızlı akıyor ki kendi bile farkında değil. biz sadece durup nefesimiz kesildiğinde farkediyoruz ne kadar hızlı gittiğimizi. ama zaman farkında değil. nereye gittiğinin veya nereden geldiğinin farkında değil. ona sahip olduğu herşeyi veren biziz. neyse dur şimdi konuyu dağıtmayalım. sınavlardan konuşuyoruz şimdi ve benim yüzüm gülüyor. nicedir rastlanan bir olay değil :)
finaller ve 2 tane projem hala duruyor ve inanılmaz derecede az bir zamanım kaldı. ama halledilemeyecek sorun yoktur diye kendimi avutsam da bundan sonra iki hafta boyunca geceleri çok az uyuyarak gündüzleri de okulda geçiricem. tüm öğrenci bloglarında şu sıralar final heyecanı var o yüzden yazılarında bir azalma olacaktır :)
nereden başlayacağını bilememek büyük bir sorun aslıda bir sürü iş var ve ben hepsini yapmak için istekliyim ama nereden başlasam bilemiyorum. başlamak işin yarısıdır mı yoksa inanmak işin yarısıdır gibi sözler var ya işte ben şimdi inansam ve başlasam o zaman işlerim bitmiş mi oluyor başladıktan sonrası önemli değil diyorsunuz yani? hmm bu biraz yanlış gibi geliyor kulağıma ama neyse canım şimdi birşeyler yapmak için doğru zaman. zaten bu kaçıncı doğru zaman ki? birkaç final haftası sonra okul bitecek. off.. yaşlanmak zor iş :)

  1. Comment by Adsız on 20:44  

    ah be akmıyo ki zaman burda.
    finallerim var şans dile.
    finaller bitsin ve istanbul başlasın artık benim için bizim için.
    elf bahçesi light cola.oh mis :)

  2. Comment by eroy on 21:33  

    tabii ki diliyorum kuzum ya. sen gelsen çok daha güzel olacak. hatta sen geldiğinde live 4 it! seni karşılayacak ;)
    evet ya ben de özledim ne zamandır gitmiyorum arkaya elf bahçesine. biraz kendimle vakit geçirmem gerek orda ;)