mola!

final haftasının yarısı geride bıraktım ve hiç olmadığı kadar kafamın rahat olduğu bi final haftasıydı. (teşekkürler karma :P) şimdi 2. yarı hazırlıklarına başlamalıyım ki yarın 3 final birden kuşağı var :)
bu dönemin detaylı bir analizini final haftası bittiğinde yapıcam okulda yaşadığım en farklı dönem oldu çünkü. kendimi buldum ve bırakmak istemiyorum. okulda final zamanı sürekli bir kalabalık. herkes okulda. özellikle tüm bölümün ortak dersi olan sınavların çıkışında aman tanrım o nedir öyle diyor insan :P aylardır görmediği insanlar var. aynı bölümde 3,5 yıldır okuyup da senede finalden finale görüştüğün ama her görüşmende büyük bir yakınlık varmış gibi konuştuğun insanlar olması da garip geliyor. bugün öyle kronik depresifizm yapıp finallerden kafası bulananlara bir tekme de benden nioahaha!.. demiycem. birçok şeyi sömestrda değiştirmeye karar verdiğim Live 4 it!' in yeni versiyonu olacak olan Live 4 it! next level>> ' a saklıyorum :)
bugün içimdeki heyecan aslında sevdiğim insana borçluyum. yeni bir başlangıç oldu benim için o. yaptığım herşeyi aslında neden yaptığımı gösterdi. ama ben bunu görebilmem 2 ay sürdü :) yeni bir amaç ve yeni bir ben' le yola çıkıyorum. final haftam da güzel geçicek biliyorum. olacakları görebilmek zor olmuyor bazen. bu haftayı sadece bir klip ve bir yazıyla tamamlamak benim de hoşuma gitmiyor :) ehehe hoşuma gitmiyor diyip cümle sonuna smiley koyuyorum gel de inan şimdi söylediğime :P valla hoşuma gitmiyor live 4 it! ahaha güldürme beni bak çalışmam lazım şimdi kalkıyorum. öpüyorum. byess :)

  1. Comment by deli mine on 14:29  

    ya ben özledim seni eray.. cidden .. ay oldu nerdeyse görüşmeyeli.. iyi bak kendine olur mu canm..
    çok öptm başarılar
    yaparsn biliyorm
    baş baş

  2. Comment by eroy on 01:22  

    evet kuzum ya bak her hafta görürken araya böyle zaman girdiğinde eksikliğini hissediyo insan sevdiklerinin.
    ben de özledim seniiii.. :) finaller bitince basket maçına gidicez ;)
    ben de öpüyorum senii :*
    başarılar diliyorum kocaman ;)