Live 4 it! haftanın klibi


bu haftanın klibi europe - final countdown. final haftalarının başlangıcına en güzel bu gider sanırım :) herkese mutlu bir hafta diliyorum. sınavlarımızda başarılar hepimize :)

  1. Comment by Adsız on 01:25  

    evet yarın ki final çok önemlidir.
    çalışılmıştır,artık uyuma vaktidir.
    lakin uyumadan bir kez daha blog okunur.
    o da ne?!
    final countdown.
    dilde dırıdındındırıdındındın melodisiyle uyumaya gidilir.
    iyi geceler live4it.
    iyi geceler eroy.
    ve de iyi geceler siz sabırlıca commentimi okuyan blog ziyaretcileri.
    :)

  2. Comment by deli mine on 03:17  

    artık trtdeki yaşli amcanin koltugunu hakkaten kaptın cnm :DD
    şaka yavrum ya :)
    valla iyi etmişsin bnm de içim sıkılmıştı sürekli yeni şeyler dinlemekten :DD

    kızma bana çok fena takılma ihtiyacım var insanlara.. sen beni anlarsın zaten :)
    acnm bnm çok öptm hayatm seni :) çok seviyorm ben seni :)
    baş baş

  3. Comment by eroy on 23:31  

    >january
    tatlı rüyalar canım.
    tüm sınavların çok güzel geçer umarım.
    sen yorum yazdıkça kimse okumaktan sıkılmaz. en azından ben okuyorum zevkle ;)

    >cansu
    ehehe o yaşlı amcanın zaten benim karşımda hiç şansı yoktu :P
    kuzum sen şaka yaptın da ben sana hiç kızdım mı ;)
    sen gül yeter ki ben haftaya bulabilgiğim en eski klibi koyarım. taş plaktan çekme bi klip :P
    ben de öpüyorum seni kocaman :) ve kocaman da seviyorum seni tabii ki ;)

  4. Comment by Sonne on 13:12  

    sinavlarinizda basarilar arkadaslar...sadece finallerde degil hayatta da tabiki..hayatta bir sinav sonucta...:)

  5. Comment by eroy on 08:48  

    teşekkürler :))

  6. Comment by Online on 17:23  

    hakkaten cuk oturmuş. özellikle mkm öğrencilerine zira programı biliyorsundur. En hayvan sınavlar ilk iki gün, kalanlar da final haftasının son günü cumartesi. Grrrr!

  7. Comment by Misterio on 11:21  

    Sabah sabah, hem de final haftasına girmemizi takmayıp maça gidecekken dinlemek pek karışık şeyler hissettirdi bana :)) ama gerçekten 'cuk' eroycum :)

  8. Comment by eroy on 12:58  

    >online sacmalik
    tüm final haftası yaşamamızı istiyorlar :P benim en son makine sınavlarım bu perşembe. ve cuma da elktrikten bi sınav sonra bitiyor. bitiyor demek bile bi sevinç yumağı olma hissi uyandırıyor bende :P
    bu şarkı final haftalarımızın resmi şarkısı olsun artık live 4 it! de :)

    >misterio
    bence evde tüm gün çalışamacağını biliyorsan oturmaktansa çıkıp sevdiğin birşeyleri yapmak çok daha güzel. bence doğru olanı yapıyosun ;)
    teşekkürler :)