1 yaş daha yaşlanmak ama mutlu su çalılığı olmak

melaba blog!
bugün 17 ocak, biliyosun di mi ben bugün tam 22 yaşıma giriyorum. bazıları 23 diyor. gün alma olayları filan diye ama benim inatçı zihnim bi kere yaşın yılla değiştiğini ve 2007' den 1985' i çıkardığında geriye 22 kaldığını ve ocakta doğmuş olmanın verdiği tüm yılı bir yaş kabul edebilirsin iznini öyle bir benimsemiş ki başka hiçbir yaş hesabını kabul etmiyor. ki bence doğrusu da budur ya neden illa bi yaş büyük gösterme uğraşı var? giden yıllar sanki geri geliyor. keşke 17' imde filan olsam şimdi :P
22 yaş düşünsene ya 2 haneli rakamlara ulaşmışım da geçmeye bile başlamış. 30' lu yani 3 haneli yaşlara geldiğimde ne olur bilmiyorum. zaman denen kavram çok hızlı ve biz ancak geçtikten sonra görebiliyoruz. neyse yine iç sıkmayan birşeyler yapmak istiyorum.
bu sabah uyandığımda her sabah güne başlarken yaptığım ilk iş olan telefona baktım mesaj var mı diye. acaba o benden önce mi uyanmış, şu an ne yapıyor diye. mesaj olmadığını görünce sanırım hala uyuyordur dedim. elimde telefonla bilgisayarın başına oturdum (farkındaysan hala yüzümü yıkamadım :) ) bilgisayar açılırken bi hata veriyor uzun zamandır. onun geçmesini bekledim bi tuşa basmazsam 5-6 dk' dan fazla sürüyor açılması. yüzümü yıkayıp elimde poğçalarımla bilgisayarın başına oturdum. (poğaça olayına hiç girmeyelim o bambaşka bir yazı konusu. düşün artık o kadar derin bi mevzu :P) msn de kendi kendine açılır her zaman sağolsun. ve ne göreyim açtığım anda tam o sırada ondan mail geldi. ben de günaydın mesajımı okurken telefonda bir yandan da maili açtım ve şu an bu kadar mutlu olmamı sağlayan satırları okudum. biri sevmek, birinin sizi sevmesi, bir yerlerde başkalarının düşüncelerinde olmak, onun dünyasında kendinize bir yer edinmek. bunun verdiği mutluluğu başka ne verebilir sevgilim blogum?
ilk tanışmamızı anlatmış, sonra ondan sonra yaşadıklarımızı ve bunlara giriş diyip beraberliğimizin başladığı yeri ikimizin hatıralarında kalanlara ayırmış. ben onun gözünden kendimi gördüm. yani ne diyebilirim ki şimdi sabah sabah insan bu kadar mutlu edilmez ki :))) bi cevap yazamadım telefon açıp söyleyebilirdim aklımda olanları. zaten aklıma gelebilen tek şey seni seviyorum olabildi zaten :) yazamıyorum şu an farkındaysan blog :) seni seviyorum demek demek ne güzel birşey. mutlu su çalılığı olmak..
resmi olarak bir yaş daha yaşlandım ama hiç bu kadar mutlu başlamamıştım bir güne ;)
astroloji sitelerinde bugün doğanlar kısmı olur ya bakalım benim için ne demişler; gerçi az çok tanıyosun beni blog ama ben yine de yazılı kaynaklara başvurayım :P
bugün doğanlar: yeni dünyaları keşfetmeye hevesli entelektüel kişileridir. tartışmayı sevmedikleri halde yenilgiden hoşlanmazlar. herkesle fikir alış verişi içindedirler. yakın dostluklarında paylaşımcıdırlar. kendilerini kolay ifade ederler. arkadaşlarına söz hakkı tanırlar ve onları dinlemekten hoşlanırlar. sosyal yaşamları yoğun kişilerdir. görünüşleri munis gibi olmasına rağmen, güçlü bir yapıları vardır. özgürlük duyguları tüm değer yargılarının üzerindedir. taviz vermekten hoşlanmazlar. birlikte çalıştığı kişilerde akıl birliğine dikkat ederler. mantığına ters gelen olaylara şiddetle karşı çıkarlar. insancıl yapılarından dolayı toplumsal olaylarda başarılı çalışmalar yaparlar. bireysel olmaktan çok sosyal olmaya özen gösterirler. zaman kavramı onlar için çok önemlidir.
araştırmayı ve keşfetmeyi severler. yüce gönüllü kişiliği ve başkalarına yardım etme istekleri yüzünden yaşam boyunca ilginç deneyimler yaşayacak, çalışma güçlerini insanlara hizmet etmek için kullanacaklardır. sempatik ve elinden her türlü iş gelen bir yapıya sahiptirler.
ayrıca dün gece 12' ye üç kala arayan sevda sözleri de burada övgüyü hakediyor. 17 ocak' tan 2 gün önce arayıp 2 gün sonrasını kutlayan erdem' i de unutmak ayıp olurdu. tam 12 de yataktan kaldırıp abi mutlu yıllar diyen bir kardeşten bahsetmemek de ayıp (herşey ayıp herşey ayıp olmaz ki şimdi tamam anladık teşekkür ediyosun ama special thanks to diye özel bi bölüm açalım sana o zaman :P)

  1. Comment by Burcuk on 14:09  

    Dogum gunun kutlu olsun Eray:)

    Takipteyim ama yorum birakmiyorum genelde, dogumgunu serefine dedim bir yorumus blogus eheh:)))

    sevgiler,

    burcuk

  2. Comment by tılsım on 14:53  

    Doğum günün kutlu olsun Eray...
    Hergünün böyle güzel ve sevdiklerinle birlikte geçsin...Hatırlanmak çok güzel bir duygu...Nice mutlu yıllara...

  3. Comment by mayksisman on 20:35  

    Doğum Günü Kutlu olsun Eroy (:

    Umarım her şey gönlünce olur bu sene (:

    ayrıca ara sıra benim blog'da da faal bi şekilde görmek istiyorum seni habeirn olsun (:

  4. Comment by Sonne on 03:19  

    doğum günün kutlu olsun...
    yazın beni mutlu etti yaa...
    saol...:)

  5. Comment by oky on 03:29  

    mutlu yıllar

  6. Comment by eroy on 22:44  

    >burcuk
    ehehe.. ben de birçok bloga aynı dertten muzdaripim anlıyorum seni :)
    doğum günü için yaptığın ilk yorumun için de teşekkürler ;)

    >tilsim
    teşekkürler :) dileğin hepimizin için gerçekleşir umarım ;)

    >triancula
    teşekkürler :) yarın son finalimden sonra hepinizi bolca ziyaret edicem ;)

    >sunny
    teşekkürler :) kendimi mutlu hissediyorum ve başkalarına da bir şekilde bunu yayabiliyorsam daha da mutlu oluyorum :)

    >oky
    saolasın abi :) teşekkürler ;)

    hepinize teşekkür ederim. hatırlayan herkese çok çok teşekkürler. çok mutlu oldum benim için çok farklı geçti bu yıl. hepinize sevgilerimi sunuyorumm :)

  7. Comment by Adsız on 12:44  

    pastamm nerdeeeeee :D
    ben unutmam erayımmm
    baastami isterim :D

    cns

  8. Comment by Adsız on 05:02  

    kutlamak için biraz geç kalmışım ama kusura bakma..

    nice mutlu yıllara :)

  9. Comment by eroy on 02:00  

    teşekkürlerr :)
    hep beraber nice mutlu yıllaraa..