Live 4 it! haftanın klibi



bu haftanın klibi counting crows - big yellow taxi.
bu şarkıyı seninle metroda eve dönerken dinlemiştik hatırlıyo musun? o an ben sana aşıktım. bu taksi beni alıp götüremez demiştin ve ben bu haftanın klibini sana süpriz olarak yazamadan sen gittin. bense geride sadece seni hatırladığım anları ağlayarak geçiriyorum. yüzüne karşı seni seviyorum demek için herşeyi yapardım şu an. ama herşeyin bu kadar acıtması çok kötü. boynundaki melek seni korusun. beni koruyacak bi meleğim yok artık. tanrıya bana meleğimi geri vermesi için yalvarıyorum. ben şu anı yaşadığıma inanamıyorum. senin bana bu kadar uzak olabileceğine. bunu yapan bendim. o yüzden bu cezayı çekmeliyim. bu benim hayatımın akışı olduğunu kabul ediyorum. seni seviyorum ve sana şu an ne kadar ihtiyacım olduğunu sen hariç herkese haykırabiliyorum burdan. ışığımı kaybettim ben ve şu an hiç olmadığı kadar derin bi karanlıktayım. tekrar o ışığa ulaşamamak tüm bir hayatı karanlıkta geçirmek. onu seviyordum diyerek geçireceğim bu uzun zamanları yaşamak zorunda olmak..