Live 4 it! haftanın klibi

finallerin ikinci haftasına uykusuz başlayacak olmanın heyecanı bir yana dursun :P yarın vakit bulamayacağım için hazır geceyi ayakta geçirmek de zorundayım bir mola verip haftanın klibini yayınlayayım dedim. blind guardian' ın yüzüklerin efendisi - yüzük kardeşliği filmi için yaptığı soundtrack' in klibi bu hafta bizlerle.
öğrencilerin neredeyse hepsi şu an bu dünyanın en mühim işi olan sınavlarla boğuşurken hepimizi bu dünyadan alıp fantastik bir yerlere gitmiş hissi yaratmak istedim :)
... ?
ee klip nerde? saat kaç kardeşim? kimi kandırıyosun sen? diyebilirsiniz ki yukarıda yazanların ardından bir klip görememeniz ve saatin şu an bu yazının yayın saatine uymuyor olması gibi noktalar dikkat çekiyor.
haftanın klibini bir türlü yayınlayamıyorum ne yazık ki. neden bilmiyorum. gece uğraştım sabah okula gitmeden hemen önce açtım bilgisayarı baktım ki saat 3 de yatıp 6 da kalkmıştım ve şimdi de olmuyor bu hafta teknik aksaklıklardan dolayı klibimizi yayınlayamıyoruz. onun yerine bir belgesel ne bileyim bir film, bir şov progamı, kanalların yayınlamak zorunda olduğu ama gecenin 3' ünde 4' ünde yayınladıkları sigarayla savaş programı veya eski bir maçı yayınlamayı da uygun görmedim onun yerine içten bir özür diliyorum. ama bu işin peşini bırakmayacağım sevgili okurlar elbet burada kliplerimiz çalmaya devam edecek ve youtube bunu ödeyecek :P