Live 4 it! haftanın klibi



yeni bir hafta başlıyor. haftanın klibinde demir demirkan - zaferlerim bizimle birlikte. şimdi okul yok biz öğrenciler için. ama çalışanlar için devam ediyor koşturmaca.
neden koşturuyoruz ki hep? hayatımızın hangi evresinde olursak olalım hep bir koşuşturma, bir savaş halindeyiz. ölüme her an yakınız. en yaşamla dolu anımızda bile ölüme yakınız. ve bu yaşam savaşımızda veya sınavımızda, ya da yarışında hangi açıdan bakarsanız bakın hayat görüşünüze bağlı olarak verdiğimiz isim değişse de ortak görüş hep bir zafere veya mağlubiyete gittiğimiz. birçok kez ölümün nasıl bir şey olduğunu uzaktan da olsa hissedebiliriz ama bir kez tam olarak ne olduğunu görebiliriz. en azından yarışın nasıl biteceğini biliyoruz. veya sınavın ya da savaşın..
tüm bu çaba, bu durmayan mücadele ne için? hepimizin tüm zaferlerini adadığı bir insan vardır. ya da uğruna zaferlerinden vazgeçtiği, madalyalarını bir kenara attığı, bilerek yenildiği, öldüğü, yaşama sarıldığı..
neden yaşadığımızı düşündüğünde sarıldığımız bir insan bizim amacımız oluyor çoğu zaman. ya onu da kaybedersek? ağlamak ne kadar sürecek?
ve uğruna zaferler kazandığımız insan, biz eve döndüğümüzde bizi bekliyor olacak mı? kendimizi birine adamak istiyoruz ve kaybettiğimiz zaman da suçlayacak birini. her ikisinin de aynı insan olması neden saçma olsun ki..

  1. Comment by Adsız on 04:34  

    erayımmm
    canım benmmmm
    başlangıç olarak bastammm çok güzeldi.. çok teşekkürler yavruuu :D

    bu şarkıyı ben de seviyorum..güzel seçim..

    hayatını birine adamak.. sonsuz bir şekilde her şeyi onun için yaptigini düşünemk ya da yapmak.. bence saçma.. yanliş.. onsuz kaldiginda düşülcek durum .. düşülen durum en büyük yenilgi çünkü. oyüzden asla birini hayatının merkezine oturtma canim. kötü oluyor.. zaman gelip de o ordan düşünce senin de içinde bir boşluk kaliyor.. yapma böyle bi şey. ben seni çok seviyorm biliyorsun.. sen benm kardeşim gibisin.. baksana elfcede de soyadlarimiz ayniymiş.. boşa demiyorm bunu. :)
    senin üzüldügünü bilmek hele bunu görmek ve bir şey yapmamak.. seni üzeni tanımadan ona kızmak..

    umarim her şey yoluna girecek hayatım.. kendine çok dikkat et.. ve bunu unutma sen degerli ve özel bir insansin...
    baş başş

    cansu

  2. Comment by mayksisman on 01:17  

    şu anda yaram kanıyo sayende eroy'

    bu şarkı ve klip benim için çok önemli bi şarkı. 2 sene boyunca yaklaşık biriyle ortaklaşa şarkımdı ve msn'Deki nikimde 2 senedir duruyodu. tabi artık eskidi gitti. ama bi an geçmişe döndüm. ona kazandırdığım bir "yaşam" ve bana verdiği sevinç geldi aklıma. mutlu oldum. şimdi yeniden eskisi gibiyim.

    yine de teşekkürler.

  3. Comment by eroy on 23:00  

    >cansu
    canım benim afiyet olsun ;) ellerimle yapıp getirdim sana ;P
    ama cnm bana söylediklerinden çok daha fazlası senin için geçerli değil mi? bence sen bunun farkına vardığında hayata kaldığın yerden devam edeceksin. bunu gözlerinde tekrar gördüğüm gün hayat çok daha güzel olacak ;)

    >triancula
    rica ederim triancula ;)
    her şarkının bir hatırası oluyor içimizde. onları dinlediğimizde paylaştığımız o anı paylaştığımız insanları hatırlamak acı ama acıyla karışık bir zevk veriyor. bilmiyorum ben böyle hissediyorum bazen.
    belki de zaferlerimizi adamamız gereken tek insan kendimiz olmalıyız?