Live 4 it! haftanın klibi


finallerin ikinci haftasına uykusuz başlayacak olmanın heyecanı bir yana dursun :P yarın vakit bulamayacağım için hazır geceyi ayakta geçirmek de zorundayım bir mola verip haftanın klibini yayınlayayım dedim. blind guardian' ın yüzüklerin efendisi - yüzük kardeşliği filmi için yaptığı soundtrack' in klibi bu hafta bizlerle.
öğrencilerin neredeyse hepsi şu an bu dünyanın en mühim işi olan sınavlarla boğuşurken hepimizi bu dünyadan alıp fantastik bir yerlere gitmiş hissi yaratmak istedim :)
işte orjinal post ve haftanın klibi :)
sabah uyandığımda daha önce yollayıp da gelmeyen 4389 tane klip çıktı karşıma bu saate kadar girip de sitenin rezalteni görenlerde özür dilerim :)
iyi haftalar, başarılar hepimize ;)

  1. Comment by tılsım on 10:54  

    Blind Guardian çok iyi bir seçim...
    Şu şarkısını da tavsiye ediyorum Fiddler on the Green - Blind Guardian&Iced Earth ;)
    Başarılar...

  2. Comment by eroy on 02:03  

    ben bu şarkıyı çok seviyorum ya orta dünya sevgimi feci hissettiriyor :)
    hemen indiriyorum şarkıyı ;)