günaydın. bak yağmur yağıyor

uyandığımda yağmur yağıyodu. uzun zamandır görmediğim bir fotoğraf gibiydi dışarısı :) neden olduğunu hala bilmiyorum ama sağ dizim sızlıyordu, kalkarken de dikkat ettim bir yerlere çarpmamak için. aslında bu benim bugün 4. uyanışımdı pek de derin bi uyku çekemedim bu gece. anlattıklarıma tam olarak sadece benim inandığım bi rüya gibi hayatım. bilmiyorum bir anda neden nefes almakta güçlük çekmeye başladım. uyandığımda kalbim de acıyordu. birşeyler saplanmış gibi şu an bile hissediyorum acıyı. boğazımdan bahsetmeyeyim bile. başım neden ağrıyomıyor? sanırım belim ağrıdığı içindir. sanki bi sona gelmişim bu sabah. uyanmışım da olabilir orda gelmişim' in yerine hatta daha güzel olur.
uzun zamandır istediğim yağmura bi kez daha baktım kalkıp. hissettiğim şeyler kulağıma fısıldıyan bikaç söz gibiydi birazı duyabildim ancak duyduklarımdan heyecan hissedemedim belki de kalanını da yanlış anlayacaktım. dışarı çıkmaya da tam da o an karar verdim. özür dilerim cansu ve sevda sözleri. yanınıza gelicem demiştim. ama aslında yanına gitmem gereken kişi kendimden başkası değil. yalnız birgün geçirmek dışarda amaçsızca dolaşıp, ıslanmak istiyorum. bunları tek başıma yapmak hoşuma mı gidecek, canımı mı yakacak, ya da ne hissettirecek bilmiyorum. bilmek de istemiyorum. önüne ne konursa şikayet etmeden yiyecek aç bir yolcu gibiyim. ben de önüne ne çıkarsa onu hissedicem.
bazı günler cidden sadece siz varsınız gibi gelir ya. ben bu kadar yazdıktan sonra uyandığım ana tekrar dönüyorum. karanlık ve soğuk, sanki evde kimse yok. evet ya ben dışarda olmaya o an karar vermiştim. bazen neyi nezaman yapmaya karar verdiğimi ben de anlamıyorum.
bugün kesinlikle yalnız geçirmem için. ne zaman dönerim bilmiyorum. tıpkı yarın burda olup olmayacağımı bilmediğim gibi. ben çıkıyorum, hoşçakalın..

  1. Comment by tılsım on 01:05  

    Kesinlikle uzun zamandır görmediğimiz bir fotoğraftı bugün ki hala devam ediyor.O yüzden kapıldık büyüsüne..Özlem vardı..Bende bir yağmurzedeyim :D.Bazen yalnızlık en iyisidir ;)
    burda ol ama seni okuyanlara karşı en azından di mi ;) =)

  2. Comment by Adsız on 02:56  

    bırak ıslan biraz hayatm.. sonra bir silkin hem güenş de açacakmiş.. kuruyacaksin.. kurayacagız.. bir de artık benden özür dileme.. çok duyuyorum bunu.. yeter :) ben zana kızmam ki :)cansu

  3. Comment by eroy on 09:06  

    >tılsım
    keşke dün hiç yağmur yağmasaydı, keşke hiç kendimi olmadık yere yalnız hissetmeseydim, keşke dün hiç uyanmasaydım, keşke dün gece hiç eve dönemeseyim

    >cansu
    keşke bunu söyleyen tek kişi şu an sen olmasan.
    cansu, ne bi arkadaşıma yardım edebildim ne de sevgilimin yanında olabildim onun sesini duyamıyorum ki ona söylemek istediklerimi bile söyleyemiyorum bir şekilde biriyle konuşmaya başlayınca duramıyorum. bu kadar yakın ama bir o kadar da uzak hissetmek.bir sıcak bir soğukla karşılaşan kayanın parçalanması gibi. ne kadar az kişinin yaşamına girersem o kadar daha az insanı üzmüş olucam.

  4. Comment by Adsız on 12:53  

    bence kendini çok yoruyorsun......
    belki acimasizim bilmiyorum.. ama belki böyle olmak lazim.. herkes hakkettigini yaşar.. sen haketmeden yaşiyorusun.
    bazen oluyor canim.. çok yakınken çok uzak.. ama sen kimseyi üzmüyorsun.. dünü düşün; kimi üzdün sen bi düşün.. kimseyi.. rahat ol biraz canim benim. üzme kendini lütfen. konuşacagiz...
    cansu

  5. Comment by Adsız on 10:06  

    Hayatımda iki kere gördüğüm bir insansın. Çeşitli anlamlarla hayatıma girdin. En sevdiğim insanın değer verdiği bir kişilik olarak bende ki anlamını buldun. Yüreğinde ki büyüklüğü ilk defa dün hissedebildim. Yaşadığımız her şey bir tesadüfler zinciridir Eray'ım. Çoğu zaman hepimizin içene girdiği "yanlızlık" duygusuna kapıldın gidiyorsun. Seninle aynı zamanlarda farklı yerlerde aynı duyguları yaşıyoruz farkında olmadan. Sen yanlızlıktan şikayetçisin, ben içinde bulunduğum kuru kalabalıktan. Sonuç olarak ikimizde bir şeylerden arınmak istiyoruz aslında. Ben senden daha güçlüyüm değil mi? Defalarca söyledim tekrar söylüyorum; Hayatta ne ile karşılaşırsak karşılaşalım, bizimle yüreği atan ne kadar insan olursa olsun, ben hep yanındayım diyen zihniyetler olsada aslında tek gerçek var... "KOCA KALABALIKTA YANLIZIZ..."
    Kendi anlamını sağda solda arama Eray'cım. Sana senden daha yakın hiç kimse olamaz ve nefes alabildiğin sürecede olamıycak. Sen başrol oyuncususun... bizler anca yanında figuran olabiliriz. Yüreğinde ki sevgi ile kal Eray'ım