Live 4 it! Haftanın Klibi



Ahey hey hey.. Bu haftanın Klibi Kargo - Yüzleşme. Her dinleyişimde büyüdüğümü anlıyorum. Yaşlanmak mı desek acaba. Heyhat ne günlerdi o günler..

Kargo diyince aklıma oky'nin walkman'inden dinlediği şarkılar gelir dershane köşelerinde. O zamanlar Teknoloji bu kadar ayağa düşmemişti. Korsan cd'cilerden aldığımız cd'lerin içinde mp3 yoktu 143 tane. Yavaş yavaş internet yayılıyordu. Daha mirc'da sohbet ettiğimiz zamanlar geldi aklıma. Yahu anlamıdığım şey mirc nüfusunun % büyük bir kısmı mı filipinliler'dendi yoksa benim mi şapşallığımdı. Neyse sonrası ayva kanalı filan vardı da Türk insanlarla da konuşur oldum. Bu konuşmalar tek gecelik ilişkiler gibi olurdu bir daha asla konuşmazdım (Şey gibi bir giydiğini bir daha giymeyen Hollywood yıldızları gibi). Zaten ne amaca hizmet girip chat yapmaya çalıştığımı inanın ben de şu an anlayamıyorum. Neyse Kargo diyorduk.

Özellikle bu şarkısı beni pek bir heyecan oldurur. Gençlik doldurur. Yihuu!.. gazına getirir. Hani nerdeyse ergen moda girip Facebook'tan kız nasıl kaldırılır? diye ciddi ciddi düşünmeye iter. Şaka yapıp yapmadığımı anlayamadım son cümlemde. Neyse Kargo diyoduk.

Kendinle yüzleşmek ne kadar gariptir ne kadar zordur ya da ne kadar can sıkıcı olabilir diye de düşünüyor insan bazen. "Ben olsam ne yapardım?" Aylık moda ve kadın dergilerinin ve gazetelerin haftasonu eklerinin vazgeçilmez testlerinin anateması.

Huu aa heooo.. Ahey hey hey. Lan mutlu oldum lan! diye yırtınasım geldi. Kimse içten öpmedikçee.. Ben gülerim herkese, güldürmek de huyumdur. Lakin hiç kimseye vuramam. Hiç istemeden kırdığım tüm insanlar karşımda. Profil fotoğrafı gibiler sanki. Avatarlarla dolu bir dünya sanki. Herkese inanırım ben. Aheyheyhey..

Sebepsiz yere söylediğim tüm yalanların gerçekten aklımda ki ne kadar nefret etsem de bazen mecbur kalıyorsun.. Birgün hepsini telafi edicem. Aheyheyhey!...

Korkularım saklı şimdi kimse beni sormayınca.. Mail yok, kutu boş.. Ekleyen yok.. Huaahuuuhuuu... gibi birşey.. Yok yok aheyheyhey yine... Gitar meretini birgün bir öğrenicem pir öğrenicem.

Ben herkesi severim, dürüst olsun olmasın. Hepinizi öperim... İyi haftalar...

  1. Comment by oky on 19:13  

    koray bu klipten sonra gay lerin ilahı olmuştu, sırf bundan sıyrılmak için bıyık bıraktı. 10 senedir de öyle.

  2. Comment by eroy on 01:42  

    gayce dergisinin seçtiği en yakışıklı şarkıcı mı olmuş ;p
    nasıl ürktüyse artık adam :D