Live 4 it! Haftanın Klibi



Böyle kötü zamanlara girdiğini hissedersin. Birisinin gelip seni kurtarmasını istersin. Bu bazen bir ülke olur. Kötü zamanlar yaşar kocaman bir ülke. Hatta bu ülke medeniyetin tam kalbinde olsa bile.

Youtube'u kapatmak kadar saçma bir kararı aklım almıyor. Hayır sadece biz göremiyoruz. Bunun farkındalar mı? İnsanların gözünde nasıl göründüğümüzün. Onu bir kenara bırakalım zaten hiç sevmem elalem ne der? edebiyatını. Ne geliyorsa başımıza bu şekilcilikten geliyor. Bizim olayımız aslında nasıl bir örnekle anlatmaya çalışayım.. Trafik kazaları oluyor diye araba kullanmayı yasaklamak. Tam olarak buna benzer birşey. Laiklik elden gidiyor, din elden gidiyor, İran mı oluyoruz yoksa Arjantin'den beter mi? Ülkemizin tarihi eserleri elden gidiyor, ülke elden gidiyor.. Bunların hepsi elden gidiyor tamam da.. Önemli olan biz kendimizde miyiz? Biz elden gidiyoruz aslında haberimiz yok. Alsınlar türbanı ister başına sarıp siyasi simge yapsınlar, isterseler halay mendili yapıp dalga geçsinler. Uçlar birbirini çeker. Her iki uç da bizi kötüye götürüyor ama sorsan memleketi kurtarıyoruz derler..

Ne desem bilemiyorum. Aslında hiç de ilgilendirmiyor. Canımı sıkıyor bu konular. Birşeyler yapmaya çalış sen de o zaman!.. gibi söylemlere de karnım tok. Herkes kendi işini yapsa zaten böyle bir durumda olmayız. Geleceğimiz kötü demiyorum. İyi de demiyorum. Gelecek bilinemez ki sadece öngörülerin aydınlatmaya çalıştığı kocaman bir mağarada yolumuzu bulmaya çalışmak bu. Öngörüleyemen sonuçlar her zaman vardır. Siyasetçilerin yalan ışığına aldanıp da nicelerinin içinde kaybolduğu bir mağara burası.

Uyan.. Bu yolculuk sırasında uyuyup da olanları kaçırma. Sıkıcı işte. Ama şimdi kahvemi alıp burdan kalktıktan ne ben, ne de bunu okuduktan sonra ülkemiz değişir. Aslında herşey değişir. İlgisiz kalmaya devam edip, görmezden gelmenin dayanılmaz rahatlığı varken.. velev ki olmasın..
Herkese iyi bir hafta diliyorum. Bu hafta penguen çok eğlenceli olacak orası kesin.

  1. Comment by Püstüklü Mama on 23:46  

    yasakçı zihniyeti kınıyorum :) ben ne güzel canım sıkıldıkça bir şeyler izliyordum yahu!

    ahahaha :) gerçi bi sürü yol varmış meğer youtube'e girmek için:)

  2. Comment by eroy on 21:51  

    demokraside çareler tükenmez :) bir süre daha :D