uyu uyu yat uyu

uyan eroy uyaaaann!.. cep telefonun alarm sesi de cabası. bu alarm yüzünden bir gün akli dengemi yitirmiş bir şekilde uyanıcam ama değiştirmeye de üşeniyorum. kalsın o zaman.
yine birgün başlıyor. sabah erkenden kalkıyorum. çünkü büyük adam olmak için, diğerlerinin önüne geçmek için herkesten önce uyanmak, onlar uyurken ilerlemek, uyandıklarında sana hayran olmaları adettendir. karga kahvaltısını neyle yapar bilmiyorum ama ben de o sırada kafein ve nikotinle kahvaltı ederken ne zaman eskiden olduğu gibi dinç uyanacağım onu merak ediyorum. yaşlanmak böyle birşey olsa gerek.

ne kendi can sıkıntıma üzülebilecek ne sağlığım için endişelenecek ne de kötü giden şeylere üzülecek zamanım yok. ama biraz eğlenmek için var. şimdi biraz alkol iyidir. mutlu eder, hoş sohbet yaratır. bir de güzel uyursun o gece. kariyer dediğimiz mecburiyet bir yakamdan tuttu. onu bir kenara bıraktım hadi. eroy'dan eray bey'e geçiş süreci biraz garip.

kocaman esnerken aslında biraz daha yatsam iyi olur diye kendimi kandırma mücadelem sürüyor. la resistance!.. ama olmuyor. hem bak şimdi biraz daha uyursan uyanınca yine kahve içebilirsin. hehe.. kandırdın beni sanki. ne yazdığımı unutuyordum az kalsın öyle sabit kaldım gibi hissettim desmond gibi beyin erimesi yaşamamak için biraz daha uyku, söz sonra lunapark'a gidicez (işte kırılma noktası, zamanda bükülme, sözün bittiği yer, sıfır noktası ya da aklın kaçtığı yer.. hepsi olur). hepsini bir kenara bırakıp pervasız bir uyku.. mu? bana da bu yakışır. yarım saatlik yarım yamalak uyku için 1 saattir kendimi yiyorum. bir gecelik 1-2 saat aşk için tüm akşamını, gecesini harcayan gençlik gibi. uyandığımda kahvem hazır olsun. (evde kimse yok ki kendi kendine konuştuğunun farkında mı acaba:) ) değişmeeeeem bundan sonra ;)

  1. Comment by Püstüklü Mama on 20:04  

    Yok yok! Senin silkelenme zamanın gelmiş bence :)

  2. Comment by deli mine on 16:21  

    sendne çok pis eray bey olur ama serbest bir eray bey olur.. bence sen kendinin patronu olacaksin.. ya ben snei takimlar içinde düşünemiyorum.. sne kotla işe gideceksin.. akşamları gezeceksin öglen işe gideceksin.. herkes seni böyle sevecek..

  3. Comment by Can on 19:37  

    büyük konuşmamak lazım ;)

  4. Comment by eroy on 12:47  

    >püstüklü mama
    hıhım ;)

    >deli mine
    canımcım benim.. ne de tatlı konuşur hep ;)

    >skullcan
    küçük hedefler koyup bunları yaptım ben oldum diyenlerden de olmamak lazım. sütünü içip yatanlardan olmak istemezsin herhal. yok süveterli gözlüklü olucam ben diyosan da tamam ;p