Eroy ft. Deli Mine Live @ Live 4 it!

ve klavye deli mine'de..

anam bu siyah ben siyah klavyede yazamam..

ve şimdi bloglarımızı eroy'a çeviriyoruz..

eee evet. bugünkü maç gerçekten büyük çekişmeye sahne oldu ama cns'nin tüm maç boyunca forması üzerinde her an oyuna girecekmiş gibi hazır olması gözlerden kaçmadı..

yok yavrum girerdim ama ben tek gölgemin oldugu maçlara alişik degilim.. 4 yanimda ben olmali..

türkçeyi sonradan öğrenmiş olan zimbabwe asıllı türk oyuncu cns mizin ı'ları i'diye okuması bir sempati yaratmıyor değil tabi :) devre arasında sizi eroy'la top sektirme yarışı yaparken gördük. sonuç ne oldu?

benoyalamam oynamam direk gol atarım kuzum.. oyüzden sek sek sekerk mahmure

ağır konuştunuz ama şimdi.

çişim geldi

hii..

eroy seni ısırdım diye bunu yapiyorsun di mi..

mümkündür..

kakam geldiiiiii (kaçma çabaları)

şarap size yaramamış kuzum. maçtan sonra ikinizi şarap içerken görüntülemişler?..

kaderimizden içtik be eroyum.. hayatımda hiç bukadar madara olmamiştim.. formamdaki kafve lekesi zikonun gözüne takildi sanirsam

bu konuda konuşmak istemiyorum. bikini giyerim yine de konuşmam..

neyse eroyum benden önce yaşadiklarında degilim.. :P

geleceğe dönüş gibi oldu sanki. ben de sana seviyorum kuz :)

en çok sevgi çok seviyorum leynn

vay anam vay mı diyeyim. hayır ben daha çok seviyorum diye birbirini kıran insanlar olmuşdur daha önce :)

kesinlikle roy beycim.. kalemi kıran bir yerine sokan bile olmuştuır.. ama allah korusun acanmmmm

korusun tabii bir mukabele. ama sanki diyorum. ne diyorum lan ben :) haa ne diycektim çikolata için de teşekkürler beni sigaraya daha bir bağladınız eliniz dert görmesin bal peteğim :)

eeeee.. eee.... canım zehranin çiko fabrikasi varmiş.. fatih meydanina eroy ve cansu dökümü yapcakmiş çikodan..

optio'yu ne kadar sevdiğimizi söylemedik ama çok seviyoruz biz onu ;)

içi dişindan güzel akişkan kremali

:)) hayat bize dokununca herşey nasıl da değişti olur sanki? ama sanki birşey eksik mi? yoksa değişti mi?

ihtiyaç duymadan eksikligini farrketmeyiz zaten kuzum..

kuzum benim.. sanki ihtiyaç belki de düşündüğümüzden fazla ağır bir kelime bunun için. mutluluk için daha azı yeter gibi.

yetmez dedigim anda mutsuzluk başlar zaten canım bnm

çok sağlam girdin ama şimdi bak. ne desem bilemniyorum değil. şimdi burda real time yazmak zor gibi :) ama şu var ne kadar uğraşırsan uğraş hep eksik birşeyler olmaz mı. ben herşeyi olan mutsuz bir insanım sözü ne güne denmiş de mi ;) olsun biz böyle de sanki az biraz iyiyiz ;)

herşeyi olan ama mutsuz olan insna göttür.. o nneyin eksik oldugunu farketmeyecek kadar MAYDONOZ dur

(cansu bunu yazarken kolunu ısırıp onu durdurmaya çalışsa da eroy cansuyu durdurmaz. zira zayıf bişey bu kız direk kemik geldi ağzıma :P) nihoahaha nasıl da çıldırdıı... alamaya çalışıyor klavyeyi :) benim klavyem bana ne hıh!..

bir dahakine evden getircem .. :((((

oyoyooyoyooyoyooyoyooy özür dilerim canımcım benim. dur gitme :) dur dur bee. yazıyorum. tamam bir çok özür diliyorum :)))

ulen eroy sne ne hödödö ne zöküriyeli adamsin.. ben burda ayip olmasin diye içtigim şarabi bile işemiyorum senin dedigine bak

ahaha teşekkür ederim. nezaketin de doruklarında dolaşıyorsunuz ama.. ben kitlendim şimdi :D ben de sizin evde gitmem tealete hıh!.

bizim evde yok ki zatennn.. (dıııııtttt... censored) yok çok igrenç olcak sustum..

velev ki blog kapanmasın. de mi. daha mutlu olamaaaammm :)

bir de sigarayı bıraksan kimse tutamaz seni artık kuzum bnm

hiii.. derin darbe oldu bana bu ;) olsun. ama çok bişey yapğamıyorum. pufff. pisss cansuu ;P

eroy vitesli puf yapiyor burdan duyrulur..

grrrrrr :p en derin sırlarımı internete verdin şimdi okuyan herkesi ortadan kaldırmak zorunda kalıcam. ilk sen :D

okadar çok şey var ki birer birer söylesem bile çok agar kaçar.. eroy benim tüm it lerimi biliyor livedigim

şimdi gönlümü aldın ama sen kötü birşey yazamam. birşey söylemem imkansız. eğlenmek lazım... bazen doğru bazen yanlış kuzum.... ama biz hep birbirimizin şerefine kadeh kaldırıyoruz... ;)

eee.. ee.. tatli sarhoşluk var ya hani.. takmazsin mutlu olduguna bakarsin bazen de çok efkarlanirisn.. öyle işte.. :)

hımmm.. o zaman biz birbirimiz tatlı sarhoşluğu olalım.. hep ;)

he canım.. ben gidorum şimdi ama.. arkamdan içmee :P

sensiz içmem ;) biliyosun.. beraberken çok daha güzel... gülelim kendimize ;)

bak ne kadar güzeliz :D

güle güle kuzummmm...

baş baş annemmmmm :D

Live 4 us!..



11

  1. Comment by Adsız on 20:09  

    leyn!

  2. Comment by deli mine on 22:19  

    kuzum ne güzel bir post.. içinde kendimi buldum.. >)

  3. Comment by deli mine on 22:20  

    eyşaaa üzülme eroy bir gün de seni eve atar.. yeterince hapin vardi di mi eroyum :))

  4. Comment by Püstüklü Mama on 20:16  

    Çok eğlenceli :)

  5. Comment by ---OPTiO--- on 22:00  

    heyttt dedim be ...

    cansum kuzumm..ve deloyloyumuz eroy insani :D


    haber bekliyorumm..carsamba persembe ayarlayin ve haber verin ne olurrrrrrrrr....

    görüsürüz :D

  6. Comment by eroy on 23:25  

    >eysean
    ney? :)

    >deli mine
    cidden :)) yeterli sayıda mevcut ;p antibiyotikten versem iyi olur :D temelli kurtulurum :D

    >püstüklü mama
    rica ederiz ;)

    >optio
    merhaba optio :) çarşamba ve perşembe imkansız çünkü gece 10'a kadar dersim var o günlerde :( devamsızlık kabul etmiyorlar. sınav haftaları geldiği için. ama cuma cmts olur süper olur. beraberce ;)