Live 4 it! Haftanın Klibi



ooo papatya.. son bir defa bana bak.. seninle kim kalacak ışıklar kapanınca benden çok uzaktaa.. Live 4 it! Haftanın Klibi'nde bu hafta teoman - papatya ile bizlerle birlikte. Bi de şu var ki ben teoman'ı hiç sevmem. Lakin şarkılarının bir kısmını da çok severim. Öyle garip işte.

Güney Amerika'ya yerleşme fantezimi beni yakından tanıyan herkes artık bezmişlik derecesinde biliyorlardır. Küba'ya yerleşmek istiyorum. Panama da olabilir. City of God'ı izledikten sonra Brezilya'dan uzak durmaya karar verdim. Küba ne güzel yerdir. Gider orda küçük bir elektrikçi dükkanı açarım dükkanın önünde tüm gün diğer esnaf arkadaşlarla puro içer, tavla oynar, futbol tartışır, che guavera tarzı muhabbetlerle fani olayları masaya yatırırız. Hayat böyle güzel olur işte. Ne mali risk tabloları, ne değişken kurlar.. hepsinden uzak. Ben bu hayatı istiyorum. Lakin çok uzakta.. Tıpkı buradan çok uzakta derken ki gibi değil mi..

Seninle kim kalacaaak, ışıklar kapanıncaa, benden çok uzaktaaa.. Ne kadar içimi burktuğunu sen bilmiyorsun değil mi.

Son bir defa bana baksan...

Geride kalan günlere bakınca. Herşey ne kadar da değişmiş. Ben bile değişmişim. Üzüntüler, özlemler bile değişiyor, yok oluyor. O günlere dönüp seni düşündüğüm anlar yok artık.. Sen bile sen değilsin artık. O sendin. Sen o değilsin. Ooo Papatya...

Herkese iyi bir hafta diliyorum..

  1. Comment by deli mine on 16:56  

    gönül isterdi sana arjantini alalim ama paramiz ancak "Trinidad ve Tobago" adasına yetti.. kendisi güney amerikadaki en küçük ülkeymiş.. yüzölçümü 5,128km kere km imiş. nerdeyse benim yüzüm kadar..
    ama aşagı görme lütfen eroyum küçük dedik ama km kere km başina 215 insan düşüyormuş..

    ben ödemeyi yaptim amerika süpürgeligini bıraktilar.. artık herkes esnaf olavakmiş.. herkese de birer adet tavla aldim.. tavla devrimi yaptim..

    bu da Trinidad ve Tobago dan bir kaç foto

    http://sg.yimg.com/i/travel/trv6/images/BN2716_101.jpg

    http://www.trinigourmet.com/wp-content/uploads/TrinidadCarnival/1.jpg


    bu da Trinidad ve Tobagolu kızlar
    http://img496.imageshack.us/img496/1330/trinidadwomenjpg8ns.jpg

    hadi bndne eyvallah :D

  2. Comment by deli mine on 16:59  
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
  3. Comment by Can on 18:55  
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
  4. Comment by eroy on 13:47  

    >deli mine
    araştırman için sağol kuzum benim :) ama tüm doğal güzelliklerine rağmen. ben o kadar koyu renkten hiç haz etmem. Kendimin 3 ton koyusunun sonrasından kaçınırım ;p

    >skullcan
    hayatının en büyük hatasını yapmışsın Küba için dediklerinle.
    Onu da düşündüm. Son kararımı söyledim. Değişmez.

  5. Comment by Can on 23:48  
    Bu yorum yazar tarafından silindi.