Bursanın yolları taştan..

Dudaklarımın ve parmak uçlarımın uyuştuğu bir gecenin daha sabahı yine uyanamamanın daha doğrusu yataktan bir türlü kalkamamanın verdiği o yorgunluğu hissetme, ama bir yandan da o anda kalkmayıp yatakta dönmenin verdiği garip "anne ben bugün okula gitmeyeceğim!" hissi. Yattığın yerin de çok rahatsız olması ve her yerin tutulmuş bir şekilde uyanmak.. Dün nerede ne yapıyordum bugün ne yapıyorum. Hayat da bir garip vapurlar filan..
İlk andan itibaren göz teması önemli. Gevşek görünmemek gerek. Çok da ciddi olma. Her zaman olduğu gibi bir optimum noktada olmalı. El sıkışırken dikkat etmelisin. Sıkı olmalı, tüm eli kavramalı, hafif bir tebessümü de beraberinde getirmelisin. Merhaba, nasılsınız? Yolculuk nasıl geçti? Güzeldi. Arabalı vapurları hep sevmişimdir zaten. Biraz neşeli olmak ortamı yumuşatır. Toplantı salonuna geçelim. Kahve her zaman ilk içeceğimiz olur zaten. Konuşmana dikkat etmelisin. Sandalyede oturuş şekline, ellerini nerede nasıl tuttuğuna, her biri için ayrı ayrı koşullar var bir yerden sonra refleks oluyor zaten. Savaşta kendini veya düşmanı tanıyorsan %50 kazanırsın. Her ikisini de çok iyi tanıyorsan, zafer kaçınılmaz olur zaten. Dersime çalışıp da geldim. Basit bir görüşme gibi olmadığını gösterdiğim için mutluyum. Ukalalıktan küçük, çok da alçakgönüllükten büyük özgüvenli bir tonda olmalı. Karşındakiyle konuşurken konuşmanız sırasında söylediklerinden alıntı yaparsan, cevap vermeden önce cümlesini aynen tekrar etmek, karşındakini söylediği cümleleri dikkatli söylemeye yönlendirir. Bilir ki söylediği herşey aleyhinde delildir artık. Birlikte neler yapabiliriz? sorusuna cevaplarımız her iki tarafı da tatmin edici olmuştu. Ama bu bir başlangıçtı 18'inde tekrar görüşeceğiz. Son 2 yılımı boşa harcadığı unuttum bile. Değiştirebileceğim tek şey gelecek.. Tekrar görüşmek üzere..

Sonrasında merhaba Bursa.. Artık eroy gibi olabilirim tekrar sulusepken benim. İyi ki gezeyim dedim yağdır mevlam su misali yağmur yağıyor. Ama yürü ya kulum dendikten sonra durmak yok. Yola devam ;p Tılsımın şemsiyesi "İyi ev sahipliği nasıl yapılır?" konusuna güzel bir örnekti. Çok yürüdük, çok merdiven çıktık. Kalelerin tepelerine, ağaçların arasından patikaları takip ederek ulaştık. Bir ara ev sahibi de yolunu şaşırınca "Acaba yaban ellerde sokaklarda mı kalacağız?" diye meraklanmadım değil :) İskender yemeden dönmemem gerektiğinin de bilinciyle iskender'i icad eden mübarek dedenin yerinde yedik. Ben AB gibi genişleme sürecime devam ettim böylece.

Tılsım hanım'a çok teşekkür ediyorum buradan bir kez daha bana Bursa'da çok güzel bir gün yaşattı. Çok gezdik, çok yorulduk ama her yer çok güzeldi. Bursa'ya yerleşme fikri de aklımın bir yerindeydi sabahki görüşmeden. Sonrasında "Gezelim Görelim" programı edasıyla keşfettikçe hoşuma gitti Bursa.
Uzun zaman sonra fotoğraf çektim. Canım isteyerek çektim. Güzel bir tatil yaptım diyebilirim. 19 nisanda ehliyet sınavı çıkışına kadar çok zor 13 gün var önümde. Sınavlar, projeler, görüşmeler herşey geleceği ilgilendiriyor. İstediğim herşeyi yapma fırsatı tekrar elimde. Ama herşeyden önce kısa bir molaydı. Tılsım'a tekrar kocaman teşekkürlerimi iletiyorum..

  1. Comment by deli mine on 23:46  

    hakkaten şok..
    adi eroy.. bir okafdar adi tılsım..
    vay adi ben mi demeli yoksa..

    evet en iyisi bu.. vay adi ben

  2. Comment by deli mine on 23:49  

    içim sıkıldı bak şimdi :(

  3. Comment by Emir Bey on 00:42  

    ne güzel bir fotoğraftır o öyle a gençler !

  4. Comment by tılsım on 17:36  

    Rica ederim Eroy Bey :) Ben de size kocaman teşekkürlerimi sunarım güzel gün için ;)

    Gelmişken tüm Bursanın merdivenleri çıkılmadan, kaleleri fethedilmeden gidilemezdi ;) Aaa lütfen :P :)

    Bir de yağmur yağmasa daha güzel olurdu herhalde ;) Ama olsun yağmur berekettir di mi :) ?

    Ayrıca yaban ellerde hiç sizi yabana ellerde sokaklarda ırakır mıyım eroy bey lütfen :P Sadece heyecan olsun diye :P Ama bazı yerleri ben de sayenizde ilk defa gezmiş oldum :)

    Ben de çok teşekkür ederim.

    Ve yine beklerim :)

  5. Comment by tılsım on 17:38  

    Yorgunluktan aynı kelimeyi iki kere yazmışım :S tek yaban eller olacak :)

    Ayrıcaa mineeee sen de gel hep birlikte gezelim olma mı ;)?

  6. Comment by Adsız on 20:41  

    ya madem konusu açılmış, ben de belirtmeden geçmek istemedim.
    benim ehliyetim var!

  7. Comment by eroy on 01:40  

    >deli mine
    canım benim niye kızıp, sıkılıyosun ki. iş için gittim ne kadar süreceğini bilmiyordum. sonra geri kalan zamanda tılsım'la görüştük. yoksa gezmeye gitsem seni de çağırmaz mıyız ;)

    >emir bey
    teşekkürler beyim ;)

    >tılsım
    çok çok teşekkürler.. tekrar görüşmek üzere :)
    buraya da bekleriz ;)

    >betül
    Ben de yeni ehliyet alacak olmanın heyecanını taşıyorum ;p
    araba yaptım ama kullanmayı bilmiyorum dememek için ;P