Live 4 it! Haftanın Klibi


Nevizade her zamanki gibiydi zaten. Haftasonu dışarı çıkan insanların %78 yeni bir sevgili bulmak için dışarı çıkıyor biliyor musunuz. Hatta garip olanı da ki bence değil aslında bu yüzde yetmişsekizlik kesimin %92'si gece sonunda yine eski sevgilisini arıyor. İstatistik bilimi hoş şey vesselam. Tabii böyle bir amacım yoktu benim, sınavlar sonrasında güzel olur nevizade.

Gözümün yaşarması sigara dumanından olmasa gerek. sigarayı mı yoksa telefonu mu sağ elinde tutma konusunda kendimi yerken hangisi daha önemliydi. Nasıl olsa açmayacaktı. Beyhude çırpınıştı sadece. Dar sarmal merdivenler... İnip çıkan insanlar, sevgililer, elindeki siparişi götürenler.. ve bir merdiven köşesine yaslanıp önünden geçenleri izlemek.. Tam kendinde olmadığını sen de biliyorsun. Numaraları hatırlamakta güçlük çekiyorsun. Karşına telesekreter çıkıyor. Afallamak böyle birşey işte..Hiç olmamıştı.. Meşgul tonları ya da ardı ardına gelen aynı çalma seslerinin sonunda telefonun artık cevap yok demesi. Yanlış çevirdiğini sonradan anladığın numaranın telesekreterine dökmek içini.. Bilmeden, hiç tanımadığın birine daha kendini rezil etmek..

Ne kadar da hızlı geçti zaman, ne kadar da değişti herşey, neler yaptım bilmiyorsun. Söyle diyorum.. Ne kadar da zayıfmışım böyle diyorum. Kabuğun altı ne kadar da boşmuş. Yine de devam ederken böyle... Tek başına.. Anlamaları zordu. Ben de anlatmadım zaten.

Sarp - Tek Başına bu hafta Haftanın Klibi'nde bizlerle. Bu şarkıyı her dinlediğimde, kim söylerse söylesin. İçime sonbaharı getiriyor ya da yazın serin akşamlarını, sonbaharda kahve içerken sonrasında alkolün verdiği başka hiçbirşeyde olmayan öyle sarhoş olsam ki havası.. Ne yaparsan yap olmayacak diye bir tokat.. "Seni ben seviyorum.. o değil! Sense, kimseyi değil sadece duyguları seviyorsun!.." diyen yaşlı gözler. Yüzüne gelen darbe kalbini acıtıyor...

Herkese iyi bir hafta diliyorum. Belki karşılaşırız birgün..

  1. Comment by Can on 02:03  

    istisnalar güzeldir tek başına olmak zordur yorar istisnalar güzeldir tek başına olmak z............

  2. Comment by Emir Bey on 11:45  

    söyleeeeeee
    buldun muuuuuuğğ
    aradığın aşkı söyleeeeeeeee

    negzel şarkı hakkaten ama üzülmeyin beyim, üzüldüğünüze değer mi hiç, evet muhtemelen değer ama yine de üzülmeyin =)