vardır bi hikmet alamet :)

yok ben karar verdim ders çalışmaya çalışmayacam artık. kelime hatası yapmadım çalışmaya çalışmayacam artık :)
ne zaman elime kahvemi alıp çalışmaya başlasam illa ki bi sorun çıkıyo.( acaba sorun kahveden mi :P ) dün gece bi çalışayım dedim 3 sayfa çalışabildim 4. ye geçemedim :) bugün başladım çalışmaya biraz önce uyandım ama bu sefer çok çalıştım (18 sayfa :) ) baş ağrısı tutunca yattım ben de :) sanırım yine sınava 1 saat kala başlayacam çalışmaya ama 2 sınav arka arkaya ( iki film birden kuşağı gibi :) ) artık naapalım yine telaşla yine son anda koşturarak girecez sınava :P
üzerimde bişey var herhalde neye elimi atsam aksilik çıkıyo, bi hocaya mı gitsem okunsam :)

  1. Comment by Neo on 00:38  

    :) tatlı telaşlar bunlar. bence eğer hocaya gideceksen yanında o kahveni de götür ve onu okut :) böylece anlamış olursun sorun kahvede mi değil mi diye :) kolay gelsin.

  2. Comment by eroy on 02:02  

    saol :)
    aaah ah bu kahve beni ne hale getirdi.ayakta uyanık kalmak için habire kahve içince bayağı bi kilo aldım kahve sürahisi gibi oldum yav :)