ilk giriş

denize girmeyi ne kadar çok seviyorsam suya o ilk giriş evresinden de o kadar nefret ediyorum. bi türlü de giremiyorum suya, yarı bedenim suya alışmış oluyo ama diğer yarısı hala suya girmeyi reddediyor. içimden bi ses sürekli ne olacak işte dön geri bugün de girmeyiver denize diyor :) ama herseferinde 10 dakikalık bu savaşı denize girmeyi isteyen yönüm kazanıyor. ama ilk o suya giriş anında bira anda suyun tüm vücuda nüfuz etmesi ile kardeşim bu su çok soğuk yok mu başka denize girecek yer iletisi beyne gidiyor :) sanırım( sanırım değil öyle, sonuçta bunu düşünen benim :) )
her seferinde denize girerken bunu yaşıyorum ve bir iki yaş ömrümden gidiyo :) en güzeli aniden havuza atlamak :)

  1. Comment by Adsız on 15:36  

    oof ooff abi denisi bulmuşsunda giremiyosun ya ben denisden milyonlarca uzaklıktayken bu sözleri duyunca bi hoş oldum aah aahh yerinde ben olsaydım keşke yüzmeyi bilmesemde atlardım hemen hehe..

  2. Comment by Neo on 12:30  

    nedense ben mazisini de hatırlayamadığım bir sebep ya da sebepler yumağı nedeniyle deniz'e karşı hiç bir şey hissetmiyorum. zaten denize girmeyeli yıllar oluyor. en fazla deniz kenarında o.c. dizisindeki tarzda bir evim olsa gölge bi yere oturup empeüç dinlemeyi isteyebilirdim. tabi isteyince olmuyor :)

  3. Comment by eroy on 11:24  

    senede 7-10 gün arası denizle buluşan, kucaklaşan, kızgın kumlardan serin sulara atlayabilen biri olarak aslında neden bu kadar denize girmeye çekiniyorum, bazen kendimi ayıplıyorum bu konuda :)
    belki de sebebi bi türlü yüzmeyi öğrenemeyişimdir.
    ama artık roller değişti :P nasıl olduysa oldu ve artık denize atılmış bir taş misali batmamayı başarabiliyorum :)
    yüzme bilmeyen birinden yüzme öğrenen ilk insan ben miyim acaba :)

  4. Comment by Adsız on 13:46  

    bence deniz bahane ne ki kardesim altı üstü tuzlu su NaCl+H2O
    söyle yaylaya çıksan çimene ayağını bassan temiz dağ havası
    sabah alsan bal peynir yağ(ben peynir yemem yiyenler için dedim) mis mısır ekmeği taze yumurta
    kesin muhlama(bir karadeniz yemeği) da olur. Masayı kurdun mu evin kapısına dere sesi eşliğinde kahvaltı yaparsın. Sonra çıkarsın gezintiye orada da mangal yaparsın ohh mis mis... akşam hava soğur girersin içeri sobanın başında sohbet edersin daha ne olsun.
    (Bu yazım karadenizli arkadaşlar içindi tabiki diğreleri denizi seçer.)

  5. Comment by eroy on 13:55  

    aaah ah işte tatilde nasıl dinlenilir sorusuna harika bir cevap.
    ben de anne tarafından giresunluyum, bilirim oraların ne güzel olduğu, ama yaz okulu ve staj derken sadece böyle yakın yerlere gidebiliyorum :(
    15 gün gitsem giresuna 10 yaş gençleşip geri gelirim valla :) hele yaylaya çıkıp da orda bi kaç gün kalıp şööle bikaç futbol maçı da yaptıktan sonra ciğerlerim herhalde format atılmış gibi temizlenir :))
    her yıl gitsem giresuna ömrüm uzar valla
    tek sorun var o da köy yemeklerini fazla sevmiyorum, ama kahvaltı etmek köyde ayrı bi zevk tabii ( mangal yaparsak da ben ok :)) )