ikinci gün

ne yazsam bilemiyorum aslında sadece yazı yazmış olmak için yazıyorum. Bugün sıkılmayayım diye bulmaca eki olan bir gazete aldım ben çözmeyeli bayağı bi zorlaşmış bu bulmacalar, müfredatı mı değiştirdiler acaba :) çözemeyince de bulmacanın hiçbir tadı yok sadece element simgelerini yazmakla bulmaca domuyo ( tabii bi de eski mısırda güneş tanrısı var o da banko :) ) sudoku diye bir bulmaca onu çözebildim sadece, gerisi hepsi yarım kalmış çengel bulmacalar.
yemek arasına da daha çok var,öğle arsında ne yapsam acaba diye düşünerek vakit geçirmeye çalışıyorum :)

  1. Comment by Adsız on 13:57  

    lan madem bilgisayarin var email at durmadan bana bende sana atarım
    artık
    oldu mu
    hadi grsrz

  2. Comment by oky on 14:24  

    bak eroy sırf sıkılma diye söylüyorum yanlış anlama, git fotokritike bul benim portfolyoyu, ordan eleştirilerimi listele ve durmadan eleştirilerime (+) puan ver ki foto yükleme hakkı kazanayım. hadi anam.