staja gittim gelecem :)

şu an stajdayım ama benden başka kimse yok şu an burda giderek korkmaya başlıyorum, acaba ben doğru bişey mi yapıyorum diye Allah'tan bilgisayar var odada, ama saniyede 3 mb hızla download yapan bir bilgisayar keşke yanımda harddiskimi de getirseydim :)
ama şu an msn ile sorunum var bilgisayarın bikaç bişeyi eksikmiş kurmuyo msn i neyse bugün ilk gün diye bişey yapmıyorum ama yarın gelirken tam techizatlı komando gibi gelicem müziklerimi, mirc'ımı msn'imi firefox'umu( gerçi hepsini burda download etmek toplamda 10 sn sürmez :) ) getirecem. ama şu 6 haftayı burda boşa harcamak beni üzen bu, hayatımdan bir 6 hafta daha gidecek neyse artık burda bol bol yazı yazarım :)
online müzik de olmasa burası çekilmezdi bugün :)

  1. Comment by ... on 11:45  

    iyi stajlar ne diyelim :) biter

  2. Comment by Adsız on 13:56  

    olm sen gene müzik dinliyon ya ben napim
    bölümdeki en yetkili tam bilgisayari görecek sekilde oturuyor
    adam bi de ters ters bakıyor korkuyorum lan manyak mı ne

  3. Comment by eroy on 13:43  

    staj iyi hoş ama içi boş (tekerleme gibi oldu :P )