çok mu geç?

yüzme kursuna gitmek için çok mu geç kaldım acaba? bi yüzme kursuna gitsem ordakilerin en yaşlısı benim yarı yaşımda ya var ya yok :) benim yüzme kursuna gitmem 40 yaşında birinin tekrardan orta okula veya liseye gitmesi gibi bişey :)
hayır kortuğum durum ordaki veletlerin benden iyi yüzmesi, benden daha çabuk öğrenmiş olmaları. tutup da benimle dalga geçerlerse 2-3 tanesini gözdağı vermek amacıyla şöyle ensesinden kedi yavrusu misali tutup havuzun kenarından suya batırıp çıkarsam batırıp çıkarsam batırıp ... ( sinirlerime hakim olmalıyım :P ) diğerleri de bir daha dolu su bardağına bile yaklaşamaz herhalde :))
ama ben niye aniden böyle canileştim :) yok gitmeyecem kursa filan, hem çocuklar kurtulsun hem ben. ama öğrenecem yüzmeyi kafaya koydum :) ama ne zaman olacağını ben bile bilmiyorum

  1. Comment by beton on 05:29  

    Yüzme ögrenmek icin;kafadan derin bir suya havuz haric,atliyorsun.iki secenegin var, ben iyi seyler düsün derim...

  2. Comment by oky on 03:04  

    ehehe :)