mirc vs mesincır

msn asla bana o mirc daki chat ortamının havasını veremiyor. mirc ayrı bir fenomendi benim için onlarca filipinli arkadaş edindim mirc sayesinde :)

  1. Comment by Adsız on 18:30  

    mirc bence de bozulmadan önce ayrı bişeydi
    adını lale jale hale vb. kız isimleri yazan erkekler
    yaşını büyük söyleyenler tamamen bir aldatmacaydı
    msn de ise hep tanıdıklarınla konuşuyosun güzel bişey tmm ama sıkıyor biyerden sonra
    mirc da mısrlı ile tanışmıştım bi tane (ya da yalan söyleyen bir türk:)) bi gazeteciyle tanışmıştım
    daha çok örnek var
    am eskiye rağbet olsaa bit pazarınaa nuur yağardıııı

  2. Comment by ... on 00:40  

    aahh aahhhh eski ler şimdilerde msn takıntısı uğraş dur

  3. Comment by oky on 03:06  

    bense icq günlerimi özlüyorum. uzun bir süre icqda direndim, ama artık kimse kalmayınca ben de msn'e geçmek durumunda kaldım. msn soğuk.

  4. Comment by eroy on 10:51  

    soğuk ki ne soğuk hem de, yok abi ben bırakıyorum msn'i.
    yine cumartesi geceleri sabaha mirc chat yapacam :)

  5. Comment by Adsız on 00:13  

    tabiki de mirc. demode oldu diyenler vardır mutlaka.. ben hala devam ediyorum.. gerçi eskisi gibi değil hiçbir şey orda da ama olsun.. cumartesi ve salı gecelerini sabite bağlayarak girmek zevkli.. ama işin kötü yanı, orda tanışılan birisiyle eninde sonunda msn'de devam ediyorsun.. icq ya da yahoo messenger'de öyle masa üstünde kullanılmayı bekliyor, hepsi o kadar işte..