okumakla adam olunur mu episode I

evde oturmuş yaz okulu finalleri gelse de bitse şu dert diyorum, kesilmeyi bekleyen koyun gibi sınava girmeyi beklemek çok kötü, okul biter dert bitmez atasözü gereği staja başlayıp okulun açılmasını beklemek de işin tuzu biberi.
ya serdar ortaç haklıysa ya okumakla adam olunmuyosa bunca cefa nedendir ey dostlar :) neyse bi bilidikleri olmasa okullar açılmazdı herhal :P
ben hep kuzey veya güney kutbunda araştırma yapan o bilim adamlarından olmak istiyodum ama olmadı işte. zaten küresel ısınma yüzünden onlar da işlerini kaybedecekler yakında çünkü buzullar kalmayacak bi sürü bilim adamı aç açıkta kalacak o zaman okumakla adam olunmadığı görülecek :))
gerçi ben niye böyle konuşup da çift anadal yapıyorum hala, evet bu da ayrı bir ceviz kabuğu programı konusu :)