h3y1uı65p bunları aşağıya tam olarak yazın :)

internet yoluna baş koyan bir insan mutlaka kendine sabit bir şifre veya şifreleme sistemi koymalı, yoksa onlarca siteye üye bir insan hangi birinin şifresini hatırlasın :) benim de şifresini unutup da giremediğim bir sürü site ve mail hesabı var, en gıcık tarafı da şiremi unuttum kısmına girdiğinizde karşınıza çıkan "copy the characters exactly" bölümü, eskiden normal fontta yazıyolardı artık iş iyice zıvanadan mı çıktı yoksa benim gözler mi giderek bozuluyor ne orda ki harfleri doğru dürüst okuyamıyorum :) yetkili merciler lütfen bu konuya el atsın devlet email hesabı olan vatandaşlara sahip çıksın :P

  1. Comment by Neo on 23:10  

    aslında çok güzel bir fikir... yani her yere sabit şifre mevzusu... tabi o şifrenin çok zor olması gerekiyor... yoksa düşünün :) sizin o şifreyi ve bu sabit şifre yönünüzü keşfeden biri; artık nette siz olmaya başlayacaktır... kara mizah örneği ve başıma gelmesini hiç istemem açıkcası...

  2. Comment by Adsız on 11:01  

    Bence, arzulanan bir fikir fakat hayata geçmesi çok zor olan bir fantezidir bu :) Passport Network bunu yapıyor da ne oluyor ? Buyur bak.. https://accountservices.passport.net/ppnetworkhome.srf?vv=310&lc=1055

  3. Comment by udevril on 18:35  

    ben şifrelerimde şöyle birşey yapıyorum:

    mesela, fazlamesai.net
    f5564546m
    aradaki sayı sabit :)

  4. Comment by eroy on 13:41  

    ben de hala bulamadım şu dillere destan olacak şifreleme sistemimi :)