ne oldu sabah sabah kuzum?

şu an ne büyük bir kaos içindeyim bilemiyorum. sabah bilgisayarı açtım ve firefox'taki tüm yerimlerimin o an orda olmadığı farkettim. sonra da yerimi klasörüne attığım dosyaları mouse'un orta tuşuyla yeni sekmede açamıyorum, bilgisayar açılırken siyah ekran çıkıyor, resetledikten sonra ekranda normal mi başlasın güvenli mod da mı başlasın yoksa çalışan en son ayarlarda mı başlasın diyor.
sanırım bilgisayarın format atılası gelmiş :) ama ben hala bir kaos içindeyim, her seferinde adres yazmak sinir bişey. sanki yeniden iexplorer lı günlere dönmüş gibiyim( tövbe de :)) ) neyse bu şekilde internette dolaşmak baş ağrısı yapıyor bana :) en iyisi film seyretmek

  1. Comment by oky on 21:22  

    bırak bana bıdı bıdı!
    fotokritikte bi yorum yaz dedik fotoya tamam dedin hiç siklemedin, unuttum mu sandın ha, güne bakan çiçekler gibisin olm yalan yalağağağan :P
    git derhal "vakit tamam" ve "benim adım kırmızı" isimli fotolarıma yorum yap. hadi hadi.

  2. Comment by eroy on 22:52  

    yaaaauuuv yaaaauuvv yaaaaaaaaaaaaaaaaaauv
    yav ben nelerle uğraşıyorum sen benden ne istiyosun yav :) ilerle artık 2005 tesin yav
    tamam yaptım yorumlarımı hem de hepsine - not verdim haftanın rüküş fotoğrafı seçtim :P
    olm sende hani bize gelcektin format atcaktık nerdesin peki? 3 gün dedin 5 gün dedin aylar oldu gelmedin :)
    aşıklar atışmasına döndü bu konuşma :P

  3. Comment by Neo on 12:19  

    neo aşık araya girer :P

    hangi filmi izlediniz eroy bey :)
    (hemen kendi zaafımı soktum araya ben ölmiyim emi)

  4. Comment by eroy on 10:45  

    eee şey paris hiltonlu bikaç film vardı acaba oları mı izlesem diye düşündüm :))
    ama sonra dedim ki adam gibi film olsun, Master and Commander filmini izledim.
    bir anda denizci ruhum kabardı. çok severim 18 yy civarında geçen denizci hikayelerini, keşke o zamanda bi kaptan olsaydım diye hayallere daldım bir an ama sonra geçti,şimdi tek hayalim bir jedi olmak :))