oooo game

sonunda kardeşim de ogame manyağı oldu. hatta manyağı olmakla kalmadı, işi psikopata bağladı tüm gün aynı ekrana bakıp da filo yolluyacam, nakliye gemisi yapacam, aman kimse saldırmasın, ittifaktan birine dalmışlar, ... gibi gerçek hayatla hiçbir ilgisi olmayan şeylerle uğraşıp gidiyo çocukcağız. işin bir de msn yönü var ogame herkes birbirine msn'ini veriyo ki daha kolay haberleşsinler. tabi böylece yeni msn arkadaşlıkları doğuyor, ya da msn düşmanlıkları birbirine msn de konuşurken kızanlar hemen karşısındakinin msn'ini hacklemeye çalışıyor. yav ne istiyorlar bu msn'den illa ki hackleyecek msn'i işte böyle bir sanal uzay ortamı oluşmuş internette.
bi de anladım ki türkleri uzaya kesinlikle almazlar. yani şu oyunda bile uzaya türk damgası vuruluyor, yani biraz oyuna bakanlar forumlara girenler türkler neden uzaya gitmemeli :) sorusunun cevabını hemencik şak diye alır :) kendi ittifaklarını kuran, mgk karakuvvetleri gibi uzayda olamayacak isimlerden tutunda starwars'ı abartan bunu ogame uygulayan, coşan arkadaşlardan bahsetmiyorum bile ( starwars'a saygımdandır :P ben de starwars havasında oynuyom çünkü :) )
neyse bu kadar toplumsal içerikli yazı yeter :) aslında bu yazıyı biraz değiştirip(ogame ve uzay, ittifak kelimelerini çıkar :) ) istanbuldaki plajların durumu hakkındaki bir yazıya transit geçiş de yapabilirim ama yapmayacağım :P

  1. Comment by Neo on 15:29  

    ben de oynuyorum. inceden inceye. nickimi söylemem ama. ifşa etmek istemem kendimi. ama bu güne kadar ne kimseye saldırdım, ne küfür ettiğimi hatırlarım, ne özel mesaj atıp tehdit ettim, ne emesen yoluyla iletişi çoğaltma gereksinimi duydum. kendi halinde biçare bir uzay gezginiyim. aslında dünya bana dar geldiği için ki paralel olarak yirmidört saat bana az geldiğinden olayımı uzay-zaman düzlemine alıp biraz daha rahatlamak amacım. ama dediğin boyuta geldiğini istemeden görüyoruz. öyleki acaip tehditkar bir ortam oldu ogame tr bünyesinde. şöyleki adamlar birisine yüzlerce gemilik filo yolluyorlar ve arkasından "bana bilmem kaç ton metal ver çekeyim geri filoyu" tarzında. ilginç bir ortam. bakalım ne zaman sona erecek.

  2. Comment by eroy on 16:44  

    seni tebrik ederim. ben de o game'i başta barış amaçlı uzaya barışı getirmek için kullanıyordum, ama hele 13. evrende zıvanadan çıktım ve ben de artık dark side geçtim :)
    bu arada benim atladığım çok önemli bir noktayı da belirtmişsin tebrikler. ogame de haracın tehditin haddi hesabı yok yav :) artık ortaya uzay mafyası çıktı nerdeyse :)
    ben de aslında artık mecburiyet oldu diye oynuyorum. buraya kadar geldim bırakmak olmaz. hem bir de yeni bir ayım oluştu( neden oluştuğunu ogame oynayan arkadaşlar bilirler, pek hayırlı bir şekilde oluşmuyor ay dedikleri:) )