müziklerin efendisi :P

20 gb mp3 yüklü bilgisayarda ama ben topu topu 20-25 şarkılık bir listenin dışına asla çıkmıyorum. big in japan dinlemezsem o gün içimde birşeyler eksik kalıyor sanki, ogame oynarken illa ki star wars imperial march dinlemem gerekiyor.
yeni bir şarkının listeme girmesi çok zor oluyor, ama remixler ve punk coverları çok seviyorum onlara karşı sempatim çok fazla, bi de hangi dilde olursa olsun hareketli şarkıda kelimeleri tek tek seçebiliyorsam( anlamını bilmesem de olur :) ) hemen bir dinleme hissi doğuyor içimde
müzik konusunda tanıdığım herkesten farklı bir zevke sahibim.mesela hüzünlü salya sümük acı dolu şarkılardan nerdeyse nefret ediyorum hiç dinlemiyorum, ama bazen acaba onlar mı haklı yoksa ben mi haklıyım diye düşünüyorum ( sadece düşünüyorum :P )

  1. Comment by Adsız on 18:32  

    valla aynı dert bende de var
    3000(yazıyla 3000) şarkı vardır herhalde ama ben çok azını dinliyorum
    bi de bazen o kadar hüzünlü şarkı dinliyorum ki
    hemen bir kazım koyuncu açıp
    neşeleniyorum

  2. Comment by Neo on 21:46  

    takdir-i ilahi işte bu gün hangi mesajını okusam hemen cevaplayasım geldi zevgili eray.

    hatta biz bu gün kuzenle böyle bir zohbet ettik. müzik dedik bizim tercihimiz ama acaip bir güç di mi dedim. evet dedi. çünkü ya çok ironi ama o an kalkıp amelie filminin müziklerini açtığınızda böyle neşeli gibi olurken, ibahim tatlıses açarsanız moral bozabilirsiniz. ee müzik mi bizi yönlendiriyo yani. anlamadım gitti. nedir yani bu müzik; matrix gibi bişey olmasın. hem madem böyle eğer mazoşist değilsek bence hep neşeli bişeyler açıp üzmeyelim kendimizi.

  3. Comment by oky on 03:07  

    ben insanları dinledikleri müziğe göre değerlendiriyorum. yeni tanıştığım birine mutlaka neler dinliyorsun diye sorarım. ama benim anlamadığım, eroy'la müzik zevklerimiz tamamen birbirne zıt olduğu halde nasıl benim en iyi arkadaşım oluyor bu adam ehehe

  4. Comment by eroy on 10:48  

    ehehehe
    ama şu bir gerçek ki müzik dışında ki tüm zevk-i sefalarımız neredeyse aynı :)