Mimi mimi bir blog... öyle işte

Cansulogy tarafından mimlendiğimi öğrendiğimden beridir yazmak istiyorum. Yani yok bir 500 yıl daha geçmiş olacak ki mimlendim. Konusu şu olan "olmasını istediğim mantıklı veyahut mantık sınırları dahilinde olmayan şeyler bunlar da yetmiyormuş gibi bir daha dünya'ya gelsem üç nokta." bir mimlenme söz konusu. "Benim hangi isteğim mantıklı ki?" şeklindeki anektodu prospektüsün yanına iliştireyim zira anektod kelimesi bana hep ilaç ismini çağrıştırmıştır. Ne zaman biri anektod dese sanki akşam annem bana "oğlum bugün anektod'unu içtin mi?" diyecekmiş gibi geliyor. Yabancı dizi olsun, film olsun içerisinde hastane konusu olduğu zaman acil serviste doktorlar sedyenin yanında koşaradım ilerlerken "hastaya 20 mg anektod verin. Ameliyathaneyi hazırlasınlar!.. Kahretsin Jack nerde? Bunu onsuz yapamam.. (Jack Lost'tan kalmış artık her yabancı erkek doktor bir Jack'tir bana göre)" derler gibi gelir bana.

Avril Lavigne bana aşık olsun. (Mantıksızlar 1-0 önde)
Küba'da mutlu mesut yaşayayım. Panama, İtalya, Karayipler de olabilir.(Olmaz da değil hani 1-1)
Lost'ta benim de bir yerim olsun. (ahaha mantıksızlıkta son nokta! 2-1)
Işın kılıçları gerçek olsun, jedi'lik ve sith'lik gerçek olsun, üniversitelere jedi pelerinleri ile girilebilsin (Kılıçlar olmaz da pelerini hallederiz. Ama yine de 3-1)
Futbolcu olsam keşke. Amacım öyle inanılmaz paralar kazanmak, mankenleri peşimde koşturmak değil ben karın tokluğuna da oynarım. Bayılıyorum futbol oynamaya. (Olmayacak birşey ama mantıksız demeyelim 3-2)
Bir kez de sevdiğim bir kız ile konuşurken ya da ona ulaşmaya çalışırken bir aksilikler dizisi, elim ayağımın birbirine dolaşması olmasın (Makul.. 3-3)
Kolumu yastığın altına koyayım ama uyuşmasın ben de birgün kangren olmuş bi şekilde uyanıcam endişesi taşımayayım artık (Hele beri gel hallederiz. 3-4)
Böyle gidip tibette budist rahiplerle 2 sene filan yaşayayım. Nirvana'ya erip geleyim. (Babanın telefonunu ver arıycam seni okuldan alsın boşuna sıra işgal etme! 4-4)
Bi yavru kaplanım olsun böyle sadık, laftan anlayan, her gördüğü insanı yemeyen. (Nuh'un gemisine çıkacan sanki otur! Sıfır! yani 5-4. Yeter bi de off be ne can sıkıcı adamsın!)
Ne fantezi düşüncelerim var ama neyse yazmayayım daha benden soğumayın :) (Çılgın fanteziler derken hepsi de cinsel içerik taşımıyor :) hemen kötü düşünmeyin ya içiniz ne kadar pis ;P)

Hayata tekrar gelseydim, Tesla veya Leonardo Da Vinci olsam güzel olurdu. Yaratıcı zekalara pek bir hayranım. Ama ben beni seviyorum yani biraz saçmalamasam aslında atom mühendisi bile olurdum da yok atom mühendisinden zor benim yaptıklarım onu geçelim. Ne olurdum... Hmm biraz saçmalamasam çok daha iyi olurdu. Tam açıklayamadım. Ben kendimden memnunum. Ama Avril Lavigne'nin kocası olmak istemez miydim gel de bana sor bakalım ;P Ya ben bu mimleme işlerini pek beceremem. Ama madem istiyorsunuz. Bloglara da bakmadım kim daha önce yazmış, yazmamış bilmiyorum. Cansulogy'de sobelenenleri sobelemiyorum tekrar kusura bakmasınlar :) Eyseancığımı sobeliyim. Hanife Hanım, Püstüklü mama, müsaitse Emir Bey ve daha niceleri :) Hepinizi sobeliyorum bee listemdeki herkes sobelidir. Hesaplar benden...

  1. Comment by Püstüklü Mama on 15:16  

    Ooo! Sobelenmişiz :)

    Bakalım ben nasıl uçacağım :)

  2. Comment by Can on 22:15  

    bu çağa da bir yaratıcı zeka lazım birisi çabuk ışın kılıcı yapsın!

  3. Comment by Cansu on 21:04  

    Avril denilen o salağın nesini beğeniyorsun Eroycum...Dış görünüşünden başka bir şeyi yok o hatunun.Ömür boyu kızın aynı yüzü kalsa anlarım da o da bigün bitecek.Güzellik geçiçidir be dostum.O kız hep aptal kalacak:D

  4. Comment by mayksisman on 09:20  

    eroy pabucu yarım, çık dışarıya oynayalım. dur ya, ben vazgeçtim. banane!

  5. Comment by eroy on 19:21  

    >püstüklü mama
    hehee sobe!.. ;P

    >skullcan
    yapılsın da biz alamayız bize pahalı gelir biraz :)

    >cnslgy
    ehehe önemli olan dış güzellik ;P şaka bir yana seviyorum. aptal da olsa seviyorum :) yani benim aklım ikimize de yeter sanırım :D nasıl desem tam da bir kızdan beklediklerim onda :) o yüzden :) bi de sadece dış görünüş değil yav içini de seviyorum ben :)

    >triancula
    hmm tamam o zaman ben de heyecan yaptım giyinmiştim hemen :D peki :)