Live 4 it! Haftanın Klibi



Sadece bana beni geri ver ve git!.. Linkinpark - Don't Stay Live 4 it! Haftanın Klibi'nde bu hafta bizimle birlikte. Bu şarkıya bir klip çekmemişler bu bir başkasının montajları ile yapılmış bir klip. Anılarımızı unut... Olasılıklarımızı unut ve git!...

Bu şarkıyı ne zamandır yayınlamak istiyordum ama altından kalkamayacağım sözler verip her seferinde burada kendimi yalancı çıkarmaktan pek bir sıkılmıştım. Yalancı çıkarmak değil belki zayıflıklarıma yenik düşmek diyeyim. Neyse Those were the days my friend.. bile diyebiliriz artık. Ama olmaz bu şarkı eski güzel günleri anlatıyor. Bizim bahsettiğimiz karanlık zamanlardı. Tek gerekli olan yalnız kalmakmış belki de.. Giderek neye dönüştüğümün farkına ne kadar da geç varmışım.

Artık sana ihtiyacım yok!.. Görmezden gelmene... Mahvolduğum tek bir güne dahi tahammülüm yok.. Linkinpark'ı çok sevdiğimi söylemişimdir herhalde çokça. Bizi yaralayan en büyük şeyler hatıralar ve olasılıklar.. Bunları yak, yok et, sil, unut, bir daha asla geri döndüremeyeceğin, asla hatırlamayacağın asla olabilirliğine inanma. Artık sana ihtiyacım olmadığını bilmek yeni bir ben yarattı. Hiç bir hatırada yaşama.. Hiçbir olasılıkta olma bir daha.. Yalnız git, yalnız bırak... ve ben de bunu fotoğraflarken sonsuza kadar kaybolmayacak hale getireyim..


Gidemeyen, arkada kalan taraf olarak hiç olmadığı kadar rahatım. Bir gün daha bu sebeple kaybetmek istemediğimi zaten ne zamandır söylüyorum. Yazmak uzun zamandır bu kadar keyifli olmamıştı. Hepimiz geride bırakılmış olabiliriz. Bazen birini geride bırakanlar onların gözünde giderken bizim gözümüzde bize geliyorlardır. Biz de bir yerlere gidip gelmekle belki de bir kısır döngünün içinde dönüp duruyoruz belki de. Bizim yerimize karar veriyor bazen karşımızdaki. Bırakıp gidiyor. Zor oluyor elbette ama içimizden itiraf edemiyoruz belki de bazen onun gitmesini istediğimizi. Hatıraları unut, olasılıkları unut.. Geride kalan biri olarak sen de sırtını dön. Bir düello gibi. Her iki taraf da asla arkasını dönmeyeceğinden kimse ölmeyecek. Asla geriye bakmayın.. Gerçekten sizi sevecek olan sizin yolunuzu gözlüyordur belki de... Arkasını dönüp gitmeyen, gidişi izleyen hep gerçekten sevendir...

Git!.. ve beni bana geri ver... Live 4 it! Haftanın Klibi'nde haftaya görüşmek üzere.. Herkese iyi bir hafta diliyorum...



  1. Comment by mayksisman on 01:24  

    stay be annem diyorum ben bildiğin. don't stay yapıp, "arkanı dön istenmiosun artık"ları diyenleri gördüğüm için zamanında, kimin haklı kimin mutlu olduğunu daa raat görüyo insan.

    öğ. comentatorlığımdan utandım, salla bu yorumu, bakma git ;)

  2. Comment by YALNIZLIK OKULU on 19:05  

    linkin park bu sene canlı canlı yurdumda dinliyeceğiz çok şükür...

  3. Comment by eroy on 20:02  

    >triancula
    hayır hayır yok don't stay olsun hayallerle yaşamak yeter :)

    >yalnızlık okulu
    nerde ne zaman ve nasıl? çok heyecan oldum :) linkinpark mı allah'ım bugünü de görecek miyim..

  4. Comment by mayksisman on 07:46  

    platon'un platonikliğini de aştın sen ama :))

    eroyoyoytonik :))

  5. Comment by eroy on 22:24  

    sadece Live 4 it!..