Ben. bugün. blog. yazdım.

ready.. set.. go!.. Nerden başlasam bilemiyorum. Uzun süredir part-time blogger'lık yapan biri olarak nasıl yazılır konusunda sıkıntı yaşayıp "lan ben ne yazardım eskiden bilemiyorum ki şimdi unuttum hee.." gibi saçma cümle öbekleri içinde kaybolurken. "Bir yerlerden başlamak gerek yahu, Allah boş duranı sevmez.." misali ekran, klavye, mouse üçlüsünün karşına geçtim. Revenge of the Sith.. bunu demeseydim de A New Hope veya Return of the Jedi mı deseydim. Ama siz hala Starwars filmlerini izlemediyseniz ayıp. İzleyin yahu seveceksiniz. Valla bak.. bakın ya da çoğul mu kullanmam gerek tekil mi? Türkçeyi gramerli bilen biri bi yardım etsin de TDK siteyi kapatmadan halledelim.

- Sen eskiden güzel blog yazardın.
- Şımartıyosun beni..
- Hadi, hadi ben bilirim msn'den filan ekleyen olurdu.
- Olurdu.. Hayat değişken bir yapıdadır zati. Mutlakiyetten bahsetmek yanlış olur.
- İyi işte bak belki beyaz atlı prensesini bulursun :)
- Onun için mi yazıyorum vay ben kötüyüm vay ben yalnızım. Öfkeyle gücün karanlık tarafına geçip ışın kılıcıyla 32 parçaya ayırtma kendini.
- Güç seninle olsun genç padawan.. Blog da yaz. Sinir etme insanları artık :)
- Yes master.. bi de ilan veririm nete tam olur artık. Neyse güç seninle olsun yine de.

Bu template uğursuz geldi arkadaşım. "Niye template'e bok atıyosun?" değil mi tamam bunu demeyin. Biraz daha toparlayayım kendimi süper olacak. Bi de ben kilo da aldım. Yok arkadaşım daha yemek yemiycem ben yeter. Tüm odalarımız doludur diye yazı mı assam mide girişine. Yok be ne nefsine çabuk yenilen adamım ben iki dakka boğazımı tutsam sorun olmayacak. Evet. Hah bu soruna da çare bulduk tamam. Bak biyerlerden başladık gibi. Arkası yarın.. Yani haftanın klibi gerçeği var bu ülkede. Yarın akşam tam 8:30'da sizlerle buluşacak. belki daha erken olur kesin konuşmamak gerek. Hayatta herşey kısmet misali.. Yok yok ben böyle bi söz için fazla materyalist yapıdayım. Dur buna sonra gireriz. Sayfayı çevirin..

  1. Comment by deli mine on 23:03  

    ben de midemi kullanima kapamak istiyorum ama agzimi kapayamiyorum.. agzimla midem arasındaki boruyu yok mu etmem lazim.. ya da böyle her şeyi az pişmiş yiyip çok çineyip sonra küfredip tükürmemiz mi lazim ha kuzum :(
    üzülüyorm valla.. ben neydim eskiden heyy yavrum vayy yavrum derlerdi bana.. şimdi topum kaçti teyze atarmiisn diyorlar :p
    hem sen.. hem sen.. eskiden tayt giysen yakişirdi eray :P

    yok yok bak tek koşan uzuvlarım parmaklarım.. böwww :(
    buarada ilk yorumu yaptim ben.. aganin poku oldu bu heee.. ıykk.. >(
    ne gerek vardi bu espiriyi yapmaya.. negüzle yazmişsin işte dökmüşsün içini gitsene.. ama yok bir pok atmasna olmaz di mi piss karı.. söylemedim bak bgn sana.. kendime çok gicik oluyorum buaralar.. beni bendne koru kuzum.. heran kendime bir piçlik yapabilrim >(

  2. Comment by eroy on 15:01  

    koruyacağımı biliyorsun..