Live 4 it! Haftanın Klibi



Bir kahraman her zaman evine geri döner.. Asla pes etme.. Asla unutma.. Yalnız değiliz.. Kahraman her zaman en umutsuz anda gelecektir. Bu haftaki klibimiz Beowulf soundtrack'i Idina - Always a hero comes home. Bir kahraman her zaman gelir anlamı taşısa da biz bunu kahraman her zaman evine döner diye çevirelim bu seferlik..

Hayatımız boyunca umutsuz anlarımız hep oldu ve olmaya devam edecek elbette bu zamanlarda kendi gücümüzün yetersiz kaldığı gibi yanlış ama yaygın bir düşünceye kapılırız. Bir başkasından medet ummak da tam da insana göre bir davranış zaten. Tüm tarihinde hep birilerinin liderliğine ihtiyaç duyan ve kendi varlığını sona erdirip kurtaracak bir Mesih'in gelmesini bekleyen bir canlıdan daha ne bekleyebiliriz ki.

Kararsız biri olduğumu kabul ediyorum. İyi ve kötüyü uçlarda yaşadığımı da nasıl desem henüz kararlı bir yapıya oturamadığımdan olsa gerek. Gidiyorum ama her seferinde evime dönüyorum. Kendi mesihim için dua ediyorum. Ama onun aslında kendim olduğunu da düşünüyorum. Çok düşündüğümden olsa gerek bu kararsızlık. Hepsini bir kenara bırakıp sonrasında bunlara bakıp güleceğimi de biliyorum. Zayıf düşmüş bir ulusu kurtaracak bir kahraman her zaman gelir.

Kendimden çok ödün verdim, aslında hiç kimsenin yapmaması gerek şeyler yaptım ama bir son kaçınılmazdı. Bir başka maceranın daha sonuna gelirken ben evime döndüm.

Herkese iyi bir hafta diliyorum..

  1. Comment by Emir Bey on 17:25  

    pazar gününüzü boşaltın şimdiden beyim !