Ben çocukken.. No.2

Biraz öncesinde kartopu oynarken boynumu ısıran buzdan dolayı kardan adama dönüşür müyüm korkusu bir yana ki durun bundan bahsedeyim biraz. Ortaokulda bizim sınıfa bir kız gelmişti babası polis olduğundan birkaç şehir değiştirmiş. Bunların arasında Ağrı da varmış, ondansonracuma (sonra cumartesipazar ;p ahaha bu kadar berbat bir espri yaptığıma böre buz benim sadece boynumu değil omurilik, beyin tamamen hepsini yalamış yutmuş sanırım) bir hikayeye göre adamın birinin kulakları soğuktan düşmüş. Tabii ki biz o zamanlar küçük olduğumuzdan böyle birşeye aklımız ermezdi zira Trabzonspor - Sivasspor maçından önce de Türkiye'de tıpkı türban sorunu olduğu gibi bir de buz ısırığı sorunu varmış. (Çok da siyasete bulaşmadan 8 yaşında bir kızın dediği bir şeyi söyleyeyim bu bence herşeyi özetliyor "madem kadınların saçını göstermesi günah, erkekler de kadınların saçlarına bakmasın.." çocuk beyni işte tamamen önyargısız, saf, hiçbir çıkar amacı gütmeden sağlıklı düşünüyor. (hürriyette vardı bu haber herkesin okumasını tavsiye ederim.) karşıyım okulda türbana parantezin özü budur). Bu ısırık sorunu bu maçla ülkemize girmeden çok önce meğer yaşanmış. Biz böyle komik birşeyi duyar duymaz tıpkı Tarkan'ın dediği gibi "vay anam vay!.." diye ortalığı inlettik. Hattahasında şöyle diyeyim de günah çıkarmamı tam yapayım. Bir tiyatro bile yaptık hemen kendi aramızda adamın önce kulağı düşüyordu sonra da güneş açınca tekrar kulağı çıkıyordu. ahahaha çocukluk işte :) Ama o da başka birgün kafama kitapla vurmuştu da ben düşerken kafamı sıraya da vurmuştum. ta allaaam yaa... ne günlerden geçip gelmişiz.

Anatemanın çoktan 40 mil uzağında olduğumuzun farkındayım. Geceyi 55 numaralı otoyolda bir motelde geçirmek zorundayız. Diğer tüm yollar kasırga nedeniyle kapalı ve şerif yardımcısı gittiğimiz motelde geçen yıl ölen insanlardan ve hayalet hikayelerinden bahsediyor (ki filmlerin en sevdiğim kısmıdır.) Neyse ki şerif ona "shut the fuck up!" bize bu bullshit'lere inanmamamızı tembihliyor zira 21. yy Amerika'sına yakışmayan şeyler bunlar. İçimiz yatışıyor. Motele gidip sevgilimizle sevişmeden öne şanslıysak kahve makinesinde son kalan kahveyi içebiliriz. Yoksa odaya girdikten sonra soda makinesinden içecek almak zorunda kalırız ki ilk giden ölür haberiniz olsun :) Ben bir bardak suyumu içer yatarım arkadaşım. Duşa girmeye de üşeneceğimden duşta da canavar, hayalet veya seri katil saldırmaz. Bekarlık sultanlıkmış da haberimiz yokmuş..

  1. Comment by Can on 04:39  

    ama hepsi yalan!

  2. Comment by mayksisman on 05:27  

    paragraf no:1 son derece mantı'k kokuyo :) canım çekti, çiğ mi, hı-hı! :) kar hepimizi mahvetti...
    paragraf no:2 daha güzel anlatılamazdı klişe ameriiikkııınn driiim, yuu arrr best tinkk ayv siiinnn

    madonna 150.000 $ mı ne istemiş beyaz'dan 2 saatlik beyaz show'a

    vayy annamm vayy vayy vayyy :))

  3. Comment by Emir Bey on 09:26  

    yahu şu vay anam vay ı düşme efekti olarak kullanacaktım sonra dedim ki dur yazı yazmadan bir biloklara bakaayım önce okan bey ardından siz fikrimin tüm orjinalliğini sasrtınız, üstelik benden önce kullandığınız için bir şey de diyemiyorum, vaz geçtim kullanmıyorum ama çok içimden gelirse kullanırım belki =)

  4. Comment by eroy on 19:25  

    >skullcan
    höy? neresi yalan. hepsi yaşanmış bir yudum insan tadında görgü tanıkları tadında olaylar :) bi daa duymiyim :)

    >triancula
    hmmm ben 10.000 $'a çıkarım. sorun olmaz :P

    >emir bey
    ehehehe oyy beyim oyy pardon :) oky de mi kullanmış. bazen olur bize aynı anda habersiz yaparız aynı şeyi. vay eroy oky vay :) yok efendim kullanın orjinalliği daha kaçmamıştır. ama elinizi çabuk tutun her an birkez daha kullanabilirim ;P