ve işte yeni eroy!..


berbere gittiğimde adama söz geçiremedim abi kes hepsini diye :) adam gıdım gıdım kesiyodu. en sonunda "abi öyle bi kısa kes ki kestirdiğime pişman olayım" dedim :) adam da o zaman makineyi çıkardı ve hepsini kesti işte. 3 numaraya vurdu. hayatımda ilk kez böyle birşey yaptım. daha önce en son doğduğumda bu kadar kısaydı saçım herhalde :P
herşeye yeniden başladım dedim ya öyle olması için radikal bir değişiklik yapmak istedim :) prison break' ı 3 günde izlediğim için çok etkilendim ve ben de böyle yapıcam dedim. bencil kahraman anakin' den fedakar kahraman scofield' a benzemek istedim :) pek benzemedim ama genelde herkes beğendi. ben saçlarımı çok dökülüyo sanırdım ama aslında çok da kaybetmemişim bişeyler :P genelde herkes beğendi. acaba objektif mi davranıyolar yoksa beni teselli mi ediyolar :) neyse artık dönülmez bir noktadayım. hiç yapamam diyip de yaptığım şeyler listesine bunu da ekleyelim artık. sıradaki ne olacak :)

  1. Comment by eroy on 22:16  

    evet abi inan ki tekrar kestirmeyi düşünüyorum :) çok uzadı. ciddiyim uzadı ve kestirebilirim tekrar :P

  2. Comment by oky on 15:29  

    saşlar güzel de fotoğraf kötü. ışık denilen hede öyle bir şeydir ki adamı rezil de eder vezir de. burnun öküz kadar çıkmış, ki tanıdığım en küçük burunlu insanlardansın.

  3. Comment by Misterio on 21:09  

    teselli vs amacı gütmeden doğruyu söyledim ben, süpeeer diye :)

  4. Comment by Adsız on 22:42  

    erkeklerin cok sac takıntılı oldugunu biliyorum. kendilerine acaip dert ederler.
    eski halini bilmiyorum ama nedense erkekte uzun sactan pek hoslanmadım hic. bence gayet iyi görünüyor.
    belikide artık büyüdügünün bir isaretidir:=)))
    yansımalar

  5. Comment by Yeditepe İstanbul on 18:41  

    Ahahah! Ersin'in son söylediğine katılıyorum.
    Saçlar güzel ayrıca Eroy ;)

  6. Comment by eroy on 19:55  

    >oky
    ehehe.. haklısın :) kimsenin farketmemesini umuyordum :P ama dikkatli gözlerden kaçmamış :P

    >misterio
    teşekkürler :))

    >anonymous - yansımalar
    evet bende feci bir saç takıntısı var :) o yüzden de uğraşmak zorunda kalmayacağım kadar kısa kestirdim :) ve evet biraz daha büyüdüm :)

    >rsnkm
    :))
    ehehe.. şimdi ersine katılmamak elde değil ki :P
    ama oky gördüğünü söylemiş abi. tam oky' nin tarzı ;) dokunmayın oky' me :)

    >sevda sozleri
    teşekkürler :) artık halısahada daha hızlıyım di mi ;P

  7. Comment by oky on 21:02  

    benim yorumun satır-arasını gözden kaçırıyosunuz heralde. ben diyorum ki bu adam fotoğrafta göründüğünden daha yakışıklı. neyse, eray anlamış zaten demek istediğimi ;)

  8. Comment by eroy on 21:43  

    saolasın oky ;) beni şımartıyosun :)
    sen daha söylemeden anlarım zati ne diyeceğini ;) ama sen bunu söyleyeceğimi de zaten ben daha söylemeden biliyodun di mi :)

  9. Comment by tılsım on 01:05  

    merhaba
    yeni saçların yakışmış teselli değil gerçekleri söylüyorlar :)

  10. Comment by eroy on 11:34  

    >rsnkm
    evet onu da mutlaka öğrenmeliyim. sen bana bi origami e-kitabı bulsana ;P

    >tılsım
    teşekkürler :)