everything that has a beginning has an end.


herşeye yeniden başlıyoruz. bu son sadece kötü giden herşey içindi. kaybedilen herşey için bir sondu ve kazanılacak çok şey için bir başlangıç. tıpkı bir yüzyılın sonu ve öteki yüzyılın başı der gibi son ve başlangıç aynı cümlede çokça kesişiyor. hadi canım sende bu kaçıncı diyeceksiniz biliyorum ama ben de bu sonuncu diyorum ;)
bugünlük sadece başlangıç. ilk bölümün fragmanı gibi farzedin bunu :) kaybettiğim herşey için geri geliyorum ;) yeap! çok heyecan verici di mi :) (bana öyle :P)

  1. Comment by deli mine on 02:17  

    valla ben sahsen baslayan seyleri biten seylerden daha cok severim zaten :))
    heyecanla bekliyorm, yeni yayin doneminde basarilar , mutluluklar :D

  2. Comment by eroy on 00:12  

    teşekkürler ;)
    sanırım yeni yayın dönemi başlamış oldu benim için uzun zaman sonra yazmak tekrar çok zevkli geliyor ;P