hepsi ben' im aslında

hiç tanımadığınız bir insan olduğunu düşünün.. gecenin bir yarısında anlattıkları aslında sizin hayat hikayenize o kadar benziyor ki kahramanlar farklı sadece. ağladınızı düşünün uzun bir aradan sonra ama sebebi bu sefer çok farklı kalbiniz acıyor ama bu aşk değil sevgi. onsuz yaşayamayacağınızı düşündüğünüz insanlara karşı hissettiğiniz sevgi. aile sevgisi. ve geçmişte aynı kaderi paylaşmanın verdiği üzüntü ve garip ama bir mutluluk. ve geleceği paylaşma isteği. hayatınıza daha önce hiç düşünmediğiniz kadar büyük bir etkisi oldu bir anda. nehirleri tersine akıtmadı belki de ama esen soğuk rüzgarları durdurdu veya sisleri dağıttı ve artık ileriye bakabiliyorsunuz gözlerinizi kısmadan. önünüzdeki yolunuzu görebiliyorsunuz hayatta. nereye gitmeye karar vermeniz gerek artık. daha önce de böyleydi ama bir yokluğun ortasında ellerinizle yoklayarak ilerlemeye çalıştığınız bu yollar artık göz alabildiğine önünüzde ve siz bu yola neden çıktığınızı tekrar hatırlıyorsunuz. gerçekten sevmenin ve gerçekten aşık olmanın nasıl birşey olduğunu size anlatıyor ve siz dinliyorsunuz ama birşeyi biliyorsunuz. ancak bu kadar yakın olabilirsiniz ona asla şu andakinden yakın değil. belki de yanlış düşünüyorsunuz. asla, asla dememeniz gerektiğini de bilmelisiniz belki de. ona bakmaktan korkmalı mı yoksa gözlerinin içine bakıp konuşabilcek kadar cesaretli mi olmalı? yine sorularla karşılaşıyorsunuz.
ama şunu biliyorsunuz ki eskiden sevdiğinizi sandığınız ve asla başkasıyla olmaz dediğiniz birini bırakmışsınız az önce. şimdi onun karşısındasınız ve ben size tekrar hatırlatmasaydım onu asla hatırlamayacaktınız.
herşeyin zamanla olduğuna inanmalı ve zamanın yavaş yavaş ilerlediğini bilmelisiniz. ama zamanın akması göreceli bir kavramdır ve yavaş dediğimiz bu zaman aslında bir çırpıda akıp geçer. ama siz bu bir çırpıyı bir an önce yaşamak için yine herşeyinizden feda etmeye hazırsınız ama bu sefer farklı olan en önemli şey karşınızdaki bunların farkında. birazdan güneş doğacak ve gün başlayacak zamanın akışını değiştiremezsiniz ve ölümden kaçamazsınız. ama geride mutlu insanlar bırakabilirsiniz. gurur duyulacak biri olabilirsiniz. sonra da bir gece birbirini tanımayan iki kişi için belki de bir bağ olursunuz. ve siz belki de bu yeni günle birlikte herşeye yeniden uyanmanın keyfiyle ve enerjisiyle bugünde siz bekleyen herşeyi yeneceksiniz. yolunuz tekrar sisli ve karanlık olmadan önce kendinize bir meşale bulmanız gerektiğini biliyorsunuz ya da bir başkasını da almalısınız yanınıza. ama sizinle birlikte bir meleğin yolculuk etmesi için onun saflığının yanında sizin de temiz olmanız gerek. çünkü onu kandıramazsınız. tanrı buna izin vermez. ve o da size inandığında artık uzun bir yolculuğun vakti gelmiştir. ya da tüm gördükleriniz kocaman tatlı bir rüya olur size geride yazdığınız bu hikayeler kalır elf masalları gibi. kahramanlar ve melekler, kadim ormanlar ve sisli yollar.
ve siz şu an ne yapacağınız konusunda kararsız kalabilirsiniz. ilk yapacağınız anne babanızın yanına gidip uyumalarına bakıp rahatlamış bir şekilde yatmak olabilir. herşey olabilir mi gerçekten? ne istediğinizi biliyor musunuz? herşeyi söyleyebiliyor musunuz? ya da o da belki de hissediyor mu? ne yaptığınızın gerçekten farkında mısınız?
ama zaten şu var burda yazan tüm siz' ler aslında ben' im. anlattıklarımın ve sorduklarımın hepsi benim hakkımda şimdi yatın ve aklınızdan neyi geçirmek istiyorsanız onu düşünün. hepinize kocaman tatlı rüyalar diliyorum. ben biraz daha oturucam sanırım.

  1. Comment by deli mine on 22:52  

    seni mutlu görmemek mümkün degil, hep gülüuorsun ama senin tekrar mutlu oldugunu hissettim benve çok sevindim :) bunu yapan birisi de melektir zaten ;))
    ben bulucam ya bu melegi,düsün düsün basimi agrittin valla, 2 minoset ictim , alacagin olsun :((

  2. Comment by eroy on 08:01  

    oyy canım özür dilerim ya o zaman kendine yazık etme ya. ben de çok severim minoseti :P
    bence bu ağrının sebebi başka olmasın? yani tüm mal varlığını bana kaptırmış olman ;P ehehe herşey benim oldu sonunda :P dur dur yazıcam ben herşeyi buraya akşama ;P