ehehe yine eskisi gibi olacak sandınız di mi :P

gitmedim yine. burdayım hala. öncekiler gibi sahte bir son ve bir başlangıç değil bu sefer. ama yarına yetiştirmem gereken bir staj defterim var. bugünü pas geçelim (ohanness zaten saat geceyarısını geçmiş ben neden yazıyorum ki şu an di mi :) )
hmm çok işim var ben yine onlara döneyim hemen. bu bayram tatili ilaç gibi gelecek bana. ama tatil de olsa gece koşmaya devam :) birşeylerden kaçıyorsanız önce hızlı koşabilmek gerek. gerçi düşüncelerden koşarak nasıl kaçılır?
ben buna ilk örneği verip nobel alacam :P (nobel ödülü alan ilk türk ben olmak istiyodum ama neyse artık başka birşeyi ilk kez yapmam gerekecek düşünelim bu konuda Live 4 it! camiası olarak ;P )
lan yeter bi bırak da staj defterini bitir bi de yarına deney var. hala kahvemi koymadıysam artık çok geç. ( ama koydum ehehe.. artık yine kendimden bi adım öndeyim. yenecem seni erooyy bittin senn :P (iç savaş mıdır nedir bu :P (parantez içinde parantez yaptım ama hangisi hangisini kapatıyodu şimdi karıştı)))
bu yazıyı şu an okuyamayan herkese iyi geceler. tatlı rüyalar ;)

  1. Comment by deli mine on 02:22  

    aman ic savas neyim derken kendini parcalama. sen stratejimizsin unutma bunlara gelme aga :)))

  2. Comment by eroy on 00:11  

    ehehehe..
    yok canım parçalanmaya niyetimiz yok zati. kardeş kardeş kavga ediyoruz içimizde :P
    ve evet dünya egemenliği projesinde adım adım ilerliyoruz :P