neler oluyor hayatta? bir de şu Live 4 it! gerçek olsa, olsaağğ

ey sevgili blog ve sevgili Live 4 it! kitlesi,
bugün neler yaptım ben? sorusunu soruyorum kendime şu an. dünyada bilimin gelişmesine ve insalığın ilerlemesine bi gıdım katkım olmadı yine bugün. dünyayı ele geçirme hayallerime bir adım daha yaklaşamadım bugün (hatta biraz geri doğru gittim sanki ya da bi saniye ya bi daha düşününce aslında ilerledim ben bugün evet bir adım daha yaklaştım! :P)
bugün staj defterinin tesliminin son günüydü ya hani gece sabah kadar oturacaktım. saat 4' e kadar hatta 4:30 de sen ona oturdum ve bişeyler yazdım. lakin sonra bir anda yatasım geldi. uykum olmadığı halde yatasım geldi! lan nasıl olur rahatsız mısın olm sen? diyenler çıkabilir. hatta benden yaşça büyükler de evladım neyin var senin? akıl sağlığın mı bozuk der :P ( bu son cümleyi söylecek kimse olacağını sanmıyorum zira saçma oldu sanki, cümle de düşük gibi, şurda iki yazı yazıyorum onda da iki cümle devirmeden bitiremiyorum :P) neyse, yatasım gelmiştide kalmıştık. sahur için kalkan annemin babam ve kardeşim için yaptığı tostlardan da bi güzel yedim yatarayak. gerçi oruç tutamıyorum ben okul olduğu günler çünkü olmadık yerlerde uyuya kalıyorum kahve olmadan kafamdaki dişliler çalışmıyo sanki :P buna da neyse diyip devam edelim :P
okulda yazmaya karar verdim staj defterini. çünkü biliyorum ki herşeyi son anda halletme konusunda hatırı sayılır bir şansa ve yeteneğe sahibim ;P ama bu kararım yüzünden bugün neredeyse kollarımla olan bağlarımı kaybediyordum :P ya bu kadar mı ağır olur iki şey ya? bi dosya bir de katalog! kollarım koptu resmen hala bile biraz titriyo ve acıyo sanki. bi de bu yarı kramplı yarı felçli gibi haliyle bowling de oynadım 10 atışın 3 ünde top labutlara bile değmedi. ama parasını verdik ya mecbur oynayacaz mantığıyla yaşayan insanlar olarak biz başladık mı bitirmeyi kendimize görevimiz tehlike ediniriz. oyunun sonunda kollarımla buraya kadarmış dedim :P (bowlingle olan hikayenin bu kısmının dün müydü ondan önceki gün müydü neydi o zaman geçen bi bölümü var onu da anlatacam sonra :P ) bowling oynamadan önce 200 promil alkolle nasıl araba kullandığımı gördüm :)
okulda alkollü araçlarla iligi bir seminer vardı orda alkol seviyesine göre gözlükler var onu takınca dünyaya bir sarhoşun gözünden bakıyoruz :) çizgi üstünde yürüdüm, topa ayakla vurmaya çalıştım basket atmaya çalıştım ve araba simülasyonu var tabii ki. ehehehe işin komik tarafı gözlükleri takmadan önce yani ayık kafayla bile 8 takla attım :P 200 promil alkolle daha çok yol gittim :) nasıl oldu anlamadım :P
staj defterini bugün de vermedim sağolsun sekreter müthiş insandı yardımcı oldu onu da hallettim ve karma kazandı. artık tatil bitene kadar vaktim var ve okulda 100 kişilik sıraya girmektense aşağı yürüyüp paso parasını bi gıdım sıra beklemeden yatırdım (ciddi keskin bi zeka var bende ;P) kimsenin aklına gelmemiş mi nedir ya :) ve karma yine kazandı dedim. fotoğraf kulübündeyim bi de ben onun da toplantısına girip geldim. bu arada deney yaptık çarpılmadan, sağsalim bitirdim. bi de dersin yoklamasına imza atıp çıktım diğer derslere girmedim zaten geç girmiştim. şimdi de çok iyi hissediyorum kendimi uzun zaman sonra üstüste bu kadar uzun süre kafam rahat olmamıştı. ve şimdi eroy için kocaman bir alkış! karma da yanımdayken bir de yalnızlığa son versem :) işte o zaman nirvanaya da ermiş olucam. ama çok şey istiyorum gibi hissediyorum :) ama bu sefer bazı hislerimi dinlemeyeyim :) kocaman bi alkış istemiştim di mi ;P
(bugün ile ilgi fotoğrafları koyucam yarın, sonra da bu parantez içindekiler ve parantez kendi kendini yok edecek)