kestir artık şu saçını

can sıkıntısı, herşeyden kaçmak istemek, herşeyden sıkılmak, sinirlenmek, önemli şeyler yapmaya başlamayı istemek, ellerinle yüzünü ovuşturmak, duşta kafanı duvara yaslayıp suyun suratından yere akmasını istemek, herşeyi düzeltebilirim demek, artık başlıyorum demek... bu ve bunun gibi şeyler işte demek, bir insan olsaydı saçları mutlaka kısa olurdu.

  1. Comment by Online on 03:45  

    abi bu gelenek sanki. 4. sınıfa gelen adam saçlarını kestirir. Ben de kestiricem daha doğrusu kısalttırıcam. İyi bir berber bulamıyorum ama. Var mı bildiğin beşiktaşta? Yada okuldaki nasıl?

  2. Comment by eroy on 10:43  

    ehehe enteresan bi tespit :) hiç dikkat etmemiştim.
    bildiğim iyi bi yer var ama benim evin orda bayrampaşada. çok kısa kestireceksen hepsi aynı gibi ama kısaltmak istiyosan her berbere güvenme :) saç kestirmek ciddi bi iştir. saç kestirirken babana bile güvenmeyecen abi :P ama ben bi sorayım beşikteşta oturan arkadaşlara.