vahşi kedi dehşet saçmış

okulda her gördüğüm kediyle haşır neşir olmak gibi bir huyum var. ama artık daha dikkatli olmaya karar verdim nedeni de bu görüntü oldu :) yarın öbür gün bizim okulda kayıp bir öğrenci filan olursa sanırım olayın kanıtı da burda :P
kedi gözlerini bana çevirince olay mahalinden hemen uzaklaştım. ( korkudan gitmedim, dersim vardı :P )

  1. Comment by Adsız on 01:57  

    aman tanrım bu ne böyle!!!! bari rahmetliyi gömseydiniz eray bey sevaptır:))

  2. Comment by oky on 03:20  

    hahah çok komik bir yazı :) bu kan gölünde bile bakışları çok tatlı ama. bu arada eroy, fotoğraf yüklemek için blogger'ın kendi şeysini kullansan daha iyi olur. flickr sayfayı hissedilir derecede yavaşlatıyor.

  3. Comment by eroy on 23:09  

    teşekkürler :)
    saol abi. herşey müşteri ( pardon ziyaretçi :P ) memnuniyeti için :)

  4. Comment by Adsız on 23:16  

    ayıp olmuyo mu eroy bey minacıcıyk hayvana? gelcem parçalıcam şimdi sizi ha. ghrrrrr.

  5. Comment by eroy on 23:26  

    hayvana yazık mı? minnacık mı? esas bize yazık orda :) korktum kaçtım :D
    sabahları beslediğim kedi fotolarını görünce siniriniz geçer sanırım :)

  6. Comment by Adsız on 23:39  

    geçer :)