çevresel tespitler yumağı

uzun bir süredir gözüme çarpan bir olay aslında bu. hergün etrafımı dikkatlice izliyorum ve bunu rahatlıkla söylüyorum. istanbul çok pis bir şehir! heryer çamur deryası. binalar, arabalar, duraklar, gördüğümüz herşey. artık kafamda o kadar yer etmişti dikkat etmeden duramıyorum. kimse işini düzgün yapmıyor ne yazık ki. u kadar güzellik hepsi sanki çamurla, pislikle kaplı. Allah' ım ne kadar boş işlerle kafamı yoruyorum :) ama takıntı yaptım bunu.
bence bir başka sorun da yere atılan sigara izmariti ve sakızlar! yav herşeyi yere atın birşey demiyorum ama şu sakız denen mereti yere atmak ne saçmadır. kışın sorun olmuyor ama yazın sıcağında o donmuş sakızlar da eriyor ve ayağımıza yapışıyor. ayağıma sakız yapıştığı zaman kendimi kaybediyorum resmen :) ne kadar da pis insanlarız yav.
bu kadar toplumsal mesaj yeter sanırım :P bir çevre saatimizin daha sonuna geldik esen kalın :)

  1. Comment by Yeditepe İstanbul on 10:33  

    Bırak kardeşim sosyal mesaj vermeyi! Arabanın hakkını ver hakkını!
    :)