bir müsibet bin nasihatten iyidir.

biri bana gelip dese ki, " eroy sakın sıcak çayla beraber içme ağrı kesici, üşenme de git bi bardak su al " ben de " olur tamam" der geçiştiririm. ama şu an bu yazıyı yazmadan önce anladım ki, kesinlikle sıcak çayla birlikte hap içilmez. öldüm zannettim yav :) o ne biçim bir acı tattır, bi türlü de yutamadım, çünkü çay sıcak. lan durup dururken kendimi öldürüyordum :P hani bi insan nasıl yanlışlıkla kendini öldürür? al sana örnek. birşey olsaydı kimbilir arkamdan ne dedikodular uydururlardı :P neyse bunu da yaşayarak öğrendim bir müsibet, bin nasihat atasözümüzü de böylece sağlam temellere dayandırdım. kendime adadığım bugünüm berbat olacaktı az kalsın :)

  1. Comment by Yeditepe İstanbul on 14:54  

    Arkandan:
    "Vay salak vay! Çayla hap içilr mi hiç yahu? Cahillik işte..."

    Yada:
    "İntihar etmiş diyorlar ama bilmem ki. Mektup da bırakmamış"

    :) :)

  2. Comment by eroy on 15:12  

    ahahahah içim bi kötü oldu şimdi :P ama hakkatten de böyle olurdu olaylar :)

  3. Comment by Adsız on 20:55  

    puhahahahaha!!! hangi filmi izliodunuz ki yerinizden kalkmaya üşendiniz eray bey? bayaa sarmış anlaşılan;) büyük geçmiş olsun:))