sabah sabah eroy

sabah kalktım. nedense yine uykumu tam alamamışım, saç baş dağınık, bir mağrurluk abidesi şeklinde her zaman olduğu gibi ilk iş bilgisayarı açıp sonra elimi yüzümü yıkamaya gittim. döndüğümde çoktan açılmış olan bilgisayarda birkaç şarkı seçip, sesini yüksekçe açıp içeri traş olmaya, dişimi fırçalamaya,.. gibi insan içine çıkma hazırlıklarımı yapmaya gittim. elimde havlu, traş köpüğü bezgin bir biçimde lavabo karşısına geçtim. bir değişiklik olduğunu anlamıştım ama ne olduğunu bilemeyordum. noel baba moduna geçtikten sonra traş olurkene birden dank etti! arka fonda married with children müziği çalıyordu. ben de al bundy gibi bezgin bir insan rolündeydim. birden acaba " ben ne zaman evlendim? nerdeyim ben? Allah' ım bu nasıl olur? " diye korku, dehşet, panik, hepsi birarada duygulara kapıldım. bir anda gelecekteymişim gibi hissettim, ödüm koptu, kalbim tekledi, gözlerim yaşardı :P neyse ki sabah sabah ayakta rüya görmüşüm :) bu kadar mı korkulur bir anda. rüyada ayağımızı boşa atarız da düşer gibi hissederiz ya. aynen öyle oldu. neyse ki herşey normaldi :)