bugün benim günüm

ya bugün sanki benim için özel yaratılmış. okula da gitmedim, yağmur da yağıyor, arada gök gürültüsü de var. elimde çay bütün gün film izleyecem :)

  1. Comment by Neo on 16:34  

    eeeee ? hangi filmleri izledin?

  2. Comment by eroy on 21:47  

    munich(gerçekten çok güzel bir film spielberg yine 1 numara :) ), starwars - revenge of the sith ve matrix.
    munich' i baştan sona izledim ama starwars ve matrix de biraz kesinti yaptım. zaten defalarca izledim ikisini de ama insan bi daha izlemek istiyo :D

  3. Comment by Neo on 13:36  

    halen matrix izleyen insanlar var demekki :p
    sevindim adına...
    ben de şu aralar matrix: patch of neo oynuyorum.. hislerim tekrar oluşmaya başladı. süper bir duygu..

  4. Comment by eroy on 17:35  

    matrix' i her izleyinde yeni birşeyi daha öğreniyo insan. daha önce nasıl da farkedememişim diyosun :)
    hatta şimdi matrix - reloaded ve revolutions' u da tekrar bir yad edicem. hatta bir triloji günü yapmayı düşünüyorum.
    matrix' in oyunlarını da bir türlü oynayamadım içimde uktedir. bak şimdi almayı kafama soktun :P